دستگاه های اجرایی استان ایلام با دورکاری کارکنان حتی بیشتر از سقف ۵۰ درصد موافقت کنند
13 آبان 1399 - 18:06
بازدید 205
3

استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی استان باید به همه کارکنان دارای بیماری زمینه ای، افراد مسن و زنان باردار دورکاری دهند و در شهرستان های بحرانی ایلام و ایوان نیز کارکنان می توانند بصورت شیفتی ۵۰ درصد تعطیل و ۵۰ درصد در محل کار حضور داشته باشند. به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی دشتکی افزود: […]

پ
پ

استاندار ایلام گفت: دستگاه های اجرایی استان باید به همه کارکنان دارای بیماری زمینه ای، افراد مسن و زنان باردار دورکاری دهند و در شهرستان های بحرانی ایلام و ایوان نیز کارکنان می توانند بصورت شیفتی ۵۰ درصد تعطیل و ۵۰ درصد در محل کار حضور داشته باشند.

به گزارش گفتمان زاگرس:قاسم سلیمانی دشتکی افزود: حضور ۵۰ درصد کارکنان فاقد علایم و بدون بیماری زمینه ای در شهرستان های بحرانی ایلام و ایوان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به دلیل رفع امورات ادارای مردم در این شهرستان هاست.

استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه مرکز استان و شهرستان ایوان در وضعیت سیاه و بحرانی و پنج شهرستان دیگر در وضعیت قرمز قرار دارند از مردم استان خواستاریم که پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را بصورت دقیق رعایت کنند.

استاندار ایلام افزود: در دو شهرستان پرخطر و بحرانی ایلام و ایوان گروه شغلی دوم، سوم و چهارم تعطیل هستند و تنها مشاغل گروه یک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجازه فعالیت خواهند داشت‌.

سلیمانی دشتکی افزود: در این شهرستان ها، گروه های شغلی یک نظیر نانوایی ها، مراکز خرید و فروش مواد غذایی، مراکز تهیه غذای بیرون بر و مراکز فروش میوه و لبنیات می توانند با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری فعالیت داشته باشند.

وی افزود: به دلیل اینکه گروه شغلی یک نیازهای روزانه مردم تامین را می کند و مردم از خدمات عمومی آن بهره مند می شوند این گروه شغلی علاوه بر مجاز بودن فعالیت در مناطق بحرانی در مناطق با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونا نیز مجاز به فعالیت هستند.

استاندار ایلام یادآور شد: در شهرستان هایی با وضعیت قرمز و نارنجی نیز گروه های شغلی سوم و چهارم که شامل دانشگاه ها، مدارس، استخرهای سرپوشیده ، برگزاری مراسمات اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و همایش، باشگاه های ورزشی پربرخورد از جمله کاراته و کشتی، قهوه خانه ها، باغ وحش ها و مراکز تفریحی است مجاز به فعالیت نیستند.

وی با بیان اینکه هلیلان تنها شهرستان با وضعیت زرد کرونا در استان است،افزود: در شهرستان هلیلان تنها گروه شغلی چهار تعطیل است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.