مدیران دستگاه‌ها عدالت را در تخصیص اعتبار به شهرستان‌ها رعایت کنند 
15 آبان 1399 - 6:39
بازدید 154
6

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند تا آنها هم بتوانند با بهره‌گیری از این اعتبارات، برنامه‌های توسعه‌ای خود را دنبال کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی کرمانشاه که به دلیل بحران کرونا با حضور یک سوم […]

پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند تا آنها هم بتوانند با بهره‌گیری از این اعتبارات، برنامه‌های توسعه‌ای خود را دنبال کنند.


به گزارش گفتمان زاگرس:هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی کرمانشاه که به دلیل بحران کرونا با حضور یک سوم اعضا برگزار شد، افزود: دستگاه ها باید به روند مبادله تفاهم نامه پروژه های سال ۹۹ شتاب ببخشند و سازمان بودجه و برنامه نیز در این زمینه نظارت و پیگیری های لازم را انجام دهد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در این شرایط دشوار اقتصادی، وضعیت موجودی خزانه استان کرمانشاه نسبتا مناسب است و دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.

مدیر ارشد کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ کشور در حال تدوین است و مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان به رایزنی با وزارت خانه مربوطه برای افزایش اعتبارات پروژه های کلیدی حوزه خود بپردازند.

وی تاکید کرد: میزان رشد بودجه سال آینده استان کاملا وابسته به پیگیری های مدیران دستگاه های اجرایی است. 
استاندار کرمانشاه در این جلسه همچنین گفت: هفته گذشته در ستاد کرونا مصوب شد جلسات اداری با حضور حداکثر ۱۵ نفر از اعضاء برگزار شود و در نشست امروز شورای برنامه ریزی استان نیز از ۴۴ عضو، تنها ۱۵ نفر حضور دارند.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا کلیه مدیران دستگاه‌های اداری استان مکلف هستند جلسات ضروری را با سقف حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.