قیمت مصوب مرغ در کرمانشاه بزودی اعلام می‌شود
15 آبان 1399 - 14:57
بازدید 75
4

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از تعیین قیمت مصوب مرغ طی چند روز آینده خبر داد و گفت: به دنبال مصوب کردن قیمت هرکیلوگرم با ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان هستیم. به گزارش گفتمان زاگرس:هدایت حاتمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: هم اکنون جوجه […]

پ
پ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از تعیین قیمت مصوب مرغ طی چند روز آینده خبر داد و گفت: به دنبال مصوب کردن قیمت هرکیلوگرم با ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان هستیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:هدایت حاتمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سرسرای جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: هم اکنون جوجه ریزی انجام شده توسط تولیدکنندگان بخش طیور به ۹۵۰ هزار قطعه در ماه می رسد که کافی نیست.

وی ادامه داد: با حمایت های صورت گرفته قرار است این مقدار به سه میلیون قطعه در ماه برسد که می تواند در کاهش قیمت مرغ تاثیرگذار باشد.

حاتمی افزود: با افزایش بیش از سه برابری جوجه ریزی ها مرغ مصرفی در بازار قیمت گذاری خواهد شد که فکر می کنم حدود پنج هزار تومان ارزان تر از میزانی که الان در بازار وجود دارد به دست مصرف کننده برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، همچنین به وضعیت توزیع روغن در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این خصوص مشکلی وجود ندارد و روغن جامد و مایع به وفور در فروشگاه های زنجیره ای وجود دارد.

وی همچنین هماهنگی دستگاه های اجرایی استان بخصوص جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت را گامی مهم در راستای حفظ ثبات قیمت ها در بازار عنوان کرد و گفت: امیدوارم با مدیریت صحیح شاهد کاهش التهاب های هیجانی و پایین آمدن قیمت هایی باشیم که به صورت کاذب افزایش یافته است.

حاتمی، همچنین بر ساماندهی انبارهای محل نگهداری مواد غذایی و شوینده تاکید کرد و گفت: این کار باعث می شود جلوی محتکران و فرصت طلبان گرفته شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.