شورای شهر از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت می‌کند
15 آبان 1399 - 15:11
بازدید 310
8

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان امید جوانان و نوجوانان شهر است و امسال شورای شهر با تمام توان از این تیم حمایت خواهد کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:ابراهیم مولوی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه رشته فوتبال شور و نشاط خاصی […]

پ
پ

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان امید جوانان و نوجوانان شهر است و امسال شورای شهر با تمام توان از این تیم حمایت خواهد کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:ابراهیم مولوی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه رشته فوتبال شور و نشاط خاصی را در میان جوانان و نوجوانان شهر ایجاد می‌کند، گفت: این رشته از پرطرفدارترین ورزش‌ها در جهان است.

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر حامی تیم فوتبال شهرداری است، گفت: امیدواریم در این فصل تیم فوتبال شهرداری از نظر مالی فصلی بدون دغدغه را پشت‌سر بگذارد و تعهدات مالی تیم به موقع پرداخت شود.

مولوی عنوان کرد: اعضای شورای شهر و شهردار حامی تیم فوتبال شهرداری همدان هستند و تمام امکانات و حمایت‌ها از این تیم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به لزوم نتیجه‌گیری تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: بازیکنان باید در حد توان خود در زمین مسابقه برای کسب بهترین نتایج بجنگند.

نایب رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: امیدواریم در پایان فصل جشن صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را بگیریم و با حضور این تیم در دسته بالاتر امید و انگیزه بیشتری در جوانان و نوجوانان شهر ایجاد شود.

عضو شورای شهر همدان نیز در این بازدید با اشاره به پتانسیل بالای این تیم گفت: فوتبال همدان از نظر داشتن مربیان با دانش و بازیکنان در سطح لیگ برتر، دسته اول و دوم پتانسیل بسیار بالایی را دارد و حداقل حق فوتبال استان همدان داشتن یک تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با کادر فنی و اجرایی ۱۰۰ در صد بومی و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان بومی این پتانسیل را دارد که به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه تمام تلاش‌مان را برای رفع کمبود امکانات و مشکلات تیم شهرداری به کار خواهیم بست، گفت: از بازیکنان باتجربه و جوان تیم انتظار داریم در زمین مسابقه برای سربلندی فوتبال همدان و صعود به لیگ دسته اول از جان و دل در طول مسابقه بجنگند.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.