معاون اول قوه قضاییه: موظف به حمایت از فعالان اقتصادی هستیم
15 آبان 1399 - 16:05
بازدید 149
4

 معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: موظف هستیم از فعالان اقتصادی، جهادگران عرصه اقتصاد و کسانی که می‌توانند با تولید مشکل معیشت مردم را رفع کنند، حمایت کنیم. به گزارش گفتمان زاگرس:حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: نباید برای یک مدیر یا […]

پ
پ

 معاون اول رییس قوه قضاییه گفت: موظف هستیم از فعالان اقتصادی، جهادگران عرصه اقتصاد و کسانی که می‌توانند با تولید مشکل معیشت مردم را رفع کنند، حمایت کنیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: نباید برای یک مدیر یا یک فعال اقتصادی که برای دور زدن این جنگ اقتصادی ابتکاری ایجاد کرده، ممانعت ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: در مقامی هستیم که حتما با مفسدین برخورد کنیم البته این برخورد در داخل حکومت هم شدیدتر است اما باید برنامه‌ریزی طوری باشد که از هیچ طرفی حقی ضایع نشود.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با بیان اینکه باید متکی بر منابع داخلی باشیم و از منابع خارجی برای رفع مشکلات اقتصادی هم کمک بگیریم، افزود: دشمن به فشارهای اقتصادی امید بسته و ساید موفقیت‌هایی هم در این زمینه بدست آورده اما باید در داخل همراهی و همدلی بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه اقتصاد با اقدامات ظالمانه حداکثر فشار را علیه کشور و مردم آورده تا آنها را ناراضی کند، یادآور شد: در حوزه امنیت هم باید کاملا هوشیار بود و با بکارگیری همه توان و هم افزایی مقابل اقدامات علیه امنیت ایستاد.

معاون اول رییس قوه قضاییه با بیان اینکه در مساله امنیت، اقتصاد و فرهنگ نیاز به یک برنامه‌ریزی جدید، اقدام شبانه‌روزی و همدلی هر چه بیشتر با یکدیگر داریم، تاکید کرد: دشمن با دیدن مقاومت مردم که در برابر زیاده‌ خواهی‌های آنها گول نخورده و کوتاه نیامدند تلاش می‌کند امنیت کشور را مخدوش کند که تاکنون نتوانسته اقدامی صورت دهد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: دشمن با استفاده از رسانه‌ها، تریبون‌های مختلف و بهره حداکثری از فضای مجازی عملیات و اقدامات روانی علیه فرهنگ ما را افزایش داده تا در این بخش اثرگذار شود چون می‌داند با ضربه به این قسمت می‌تواند بر بخش‌های دیگر هم تاثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از وظایف قوه قضاییه افزود: احیای حقوق عامه نباید موجب ضایع شدن حق کسی شود و برای دفاع از حق عمومی نباید به هیچ کس ظلم شود.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای اضافه کرد: مسوولان استان کردستان مشکلاتی که به نحوی به قوه قضاییه بر می‌گردد یا این قوه می‌تواند آنها را حل کند دسته بندی کرده و ارجاع دهند.

در این آیین حجت‌الاسلام سید حسین حسینی به عنوان رییس کل جدید دادگستری کردستان معرفی و از خدمات محمدرضا مترقب تقدیر شد.

محمدرضا مترقب از ۱۱ مهر سال ۹۷ عهده‌دار این مسوولیت بود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.