رکورد “بستری روزانه” کرونا در کرمانشاه شکست
16 آبان 1399 - 6:03
بازدید 114
6

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت رکورد جدید بستری‌های کرونا در استان خبر داد و افزود: تنها ظرف یک روز ۳۰۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند. به گزارش گفتمان زاگرس؛مهدی محمدی با اشاره به تداوم سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان گفت: متاسفانه ظرف شبانه روز […]

پ
پ

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت رکورد جدید بستری‌های کرونا در استان خبر داد و افزود: تنها ظرف یک روز ۳۰۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛مهدی محمدی با اشاره به تداوم سیر صعودی مبتلایان کرونا در استان گفت: متاسفانه ظرف شبانه روز گذشته ۵۴۹ مبتلای جدید در استان شناسایی شده و تعداد کل مبتلایان استان تا به امروز به ۳۱ هزار و ۲۴۶ نفر رسیده است.

محمدی از شکسته شدن رکورد بستری های روزانه کرونا در استان خبر داد وافزود: روز گذشته برای اولین بار تعداد بستری های روزانه کرونا در استان از ۳۰۰ نفر فراتر رفت و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر مجموع بستری های استان به ۱۱۷۴ نفر رسیده که از این تعداد ۱۴۵ نفر در بخش ویژه بستری بوده و حال ۵۵ نفر آنها وخیم است که تاکنون این تعداد بیمار بدحال نداشته ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: هم اکنون تنها در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) کرمانشاه ۳۲۷ بیماری کرونایی بستری هستند که رقم بالایی است.

وی یادآور شد: در شهرستان ها نیز بیشتری بستری مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی با ۵۴ بیمار بستری و اسلام آبادغرب با ۵۰ مورد بستری است.

این مسئول از جان باختن ۱۳ کرمانشاهی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد مجموع فوتی های کرونا در استان به ۹۳۳ نفر رسیده است.

محمدی با بیان اینکه ظرفیت های درمانی حد مشخصی دارد، از مردم خواست با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته و از ترددهای غیرضروری در جامعه خودداری کنند.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.