جانشین دادستان پلدختر: تهدید سلامت مردم جرم است
17 آبان 1399 - 11:26
بازدید 162
7

جانشین دادستان پلدختر گفت: انجام هر عملی که سلامت مردم را تهدید و حقوق عامه را با خطر بهداشت عمومی خدشه دار کند طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس:محمد امرایی روز شنبه اظهار داشت: بنابراین مطابق قانون و بدون هیچ مسامحه ای با عوامل تهدیدکننده سلامت مردم برخورد جدی […]

پ
پ

جانشین دادستان پلدختر گفت: انجام هر عملی که سلامت مردم را تهدید و حقوق عامه را با خطر بهداشت عمومی خدشه دار کند طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمد امرایی روز شنبه اظهار داشت: بنابراین مطابق قانون و بدون هیچ مسامحه ای با عوامل تهدیدکننده سلامت مردم برخورد جدی و قضایی می شود.

جانشین دادستان پلدختر افزود:‌ دستگاه قضایی با هدف حفظ سلامت شهروندان، از تصمیم‌های ستاد استانی مقابله با کرونا حمایت کامل دارد چراکه مصوبات این ستاد با توجه به اهمیت موضوع سلامتی مردم جنبه اجباری دارد.

وی افزایش آمار مبتلایان کرونا در پلدختر را نگران کننده دانست و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در شرایط فوق پرخطر قرار دارد مردم و مسوولان موظف به رعایت پروتکل ها و اجرای مصوبات هستند.

امرایی تصریح کرد: مردم برای حفظ سلامت خود و جامعه، پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

لرستان هم اکنون در وضعیت فوق قرمز شیوع کرونا است، پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

 ۴۴هزار و ۱۲۱ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا از ابتدای شیوع تا روز ۱۴ آبان در لرستان شناسایی شده است که ۸۸۰ نفر  از این تعداد جان باخته اند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.