حضور قهرمان وزنه‌برداری جهان در تیم فولاد خوزستان
17 آبان 1399 - 11:38
بازدید 121
4

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان گفت: قهرمان وزنه‌برداری جهان در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به این تیم پیوست. به گزارش گفتمان زاگرس: حمید رشیدی روز شنبه بیان کرد:علی هاشمی یکی از وزنه‌برداران مطرح کشور و عضو تیم ملی پس از توافق با باشگاه فولاد، در فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری کشور برای تیم فولاد وزنه […]

پ
پ

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان گفت: قهرمان وزنه‌برداری جهان در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به این تیم پیوست.

به گزارش گفتمان زاگرس: حمید رشیدی روز شنبه بیان کرد:علی هاشمی یکی از وزنه‌برداران مطرح کشور و عضو تیم ملی پس از توافق با باشگاه فولاد، در فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری کشور برای تیم فولاد وزنه خواهد زد.

وی افزود: تاکنون وزنه برداران خوبی را جذب کردیم و تمام تلاشمان دفاع از جایگاه وزنه برداری خوزستان در کشور است. اولویت ما استفاده از وزنه برداران بومی است و تلاش می کنیم در برخی اوزان از ورزشکاران سایر نقاط کشور بهره ببریم.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد اضافه کرد: پیش از این سیدایوب موسوی، رحمان اورامه، افشین طاهری و علیرضا منصوری به ترکیب تیم وزنه برداری فولاد خوزستان اضافه شده بودند. اگرچه تیم فولاد نخستین سال حضورش در رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری را تجربه می کند اما سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی افزود: شرایط تیم خوب است اما تمرینات ما به دلیل شیوع ویروس کرونا منظم برگزار نمی‌شود و از این بابت بسیار نگران هستیم. وزنه برداری یک رشته قدرتی است و اگر ورزشکاران ۲ روز تمرین نکنند، شرایط بدنی آنها افت کرده و احتمال آسیب دیدگی زیاد می‌شود.

رشیدی گفت: امسال تیم هایی همچون ملی حفاری، فولاد، سیرجان و دانشگاه آزاد از وزنه برداران بسیار خوبی بهره مند هستند و این امر سبب می‌شود تا شاهد رقابت نزدیکی بین تیم‌ها باشیم اما باید بپذیریم که ویروس کرونا ضربه بسیار بدی به ورزش کشور از جمله وزنه برداری وارد کرده است.

سرمربی تیم وزنه برداری فولاد خوزستان ادامه داد: خوشبختانه با تلاش هیات وزنه‌برداری خوزستان، سالن شهدای وزنه برداری در اهواز در اختیار وزنه برداران قرار دارد و تمرینات تیم تنها با حضور پنج وزنه بردار به صورت روزانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال انجام است در حالی که بقیه استان ها تمریناتشان را تعطیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هفته نخست مسابقات وزنه‌برداری به میزبانی باشگاه فولاد در اهواز انجام می‌شود گفت: بازی ها ۱۸ تا ۲۱ آذر و شاید با یکی، ۲ روز تاخیر برگزار خواهد شد.

رشیدی افزود: وزنه برداری یک رشته رکوردی است و تعطیلی تمرینات در کیفیت لیگ موثر است لذا نباید انتظار داشت که این دوره از پیکارها به لحاظ فنی و کیفی در سطح بالایی برگزار شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران سرمایه هر کشوری محسوب می‌شوند و سلامتی آنها برای ما بسیار مهم است لذا تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات لیگ برتر را در دستور کار قرار می‌دهیم.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.