بانک های کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد
17 آبان 1399 - 13:32
بازدید 100
7

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کهگیلویه وبویراحمد گفت: بنا به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا، تمامی بانک های استان به مدت یک هفته تعطیل شدند. به گزارش گفتمان زاگرس:منصور دانش آموز روز شنبه در یاسوج اظهار داشت: این تصمیم با توجه به وضعیت نگران کننده […]

پ
پ

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های کهگیلویه وبویراحمد گفت: بنا به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کرونا، تمامی بانک های استان به مدت یک هفته تعطیل شدند.

به گزارش گفتمان زاگرس:منصور دانش آموز روز شنبه در یاسوج اظهار داشت: این تصمیم با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع بیماری کووید ۱۹ و با هدف کنترل و مدیریت وضعیت موجود گرفته شده است.

وی افزود: بانک های استان از یکشنبه هجدهم آبان تا ۲۲ همین ماه تعطیل هستند و در این روزهای تعطیل خدمات به مردم استان به صورت مجازی ارائه می شود.

مدیرعامل بانک ملی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بانک‌ها به دلیل تجمع زیاد و رد و بدل شدن اسکناس از محل های اصلی شیوع کرونا محسوب می شود که همه باید مراقب باشند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هم اینک سه شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد دارای وضعیت سیاه و فوق حاد، سه شهرستان قرمز و سه شهرستان زرد هستند.

پرویز یزدان پناه از مردم خواست در این روزها پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند چرا که شرایط این بیماری بسیار خطرناک و در حال شیوع است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.