حقوق مردم در پروژه‌های عمرانی به صورت کامل پرداخت شود
17 آبان 1399 - 19:56
بازدید 81
4

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید تمام حقوق مردم به طور کامل از سوی دستگاه اجرایی متولی محاسبه و پرداخت شود. به گزارش گفتمتن زاگرس:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید تمام حقوق مردم به طور کامل از سوی دستگاه اجرایی متولی محاسبه و پرداخت شود. اقبال عباسی […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید تمام حقوق مردم به طور کامل از سوی دستگاه اجرایی متولی محاسبه و پرداخت شود.

به گزارش گفتمتن زاگرس:استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی باید تمام حقوق مردم به طور کامل از سوی دستگاه اجرایی متولی محاسبه و پرداخت شود.

اقبال عباسی ۱۷ آبان‌ماه در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نباید با شکایت از یکدیگر در روند اجرای پروژه‌های عمرانی اخلال ایجاد کنند، اظهار کرد: مدیران حق شکایت از یکدیگر را در دادگاه ندارند، همچنین در اجرای پروژه‌های عمرانی باید تمام حقوق مردم به طور کامل پرداخت شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بروز برخی مشکلات اجتماعی در پروژه‌های عمرانی، گفت: فرمانداران شهرستان‌ها در اسرع وقت موظف به حل مشکلات اجتماعی مرتبط با پروژه‌های عمرانی هستند، هیچ پروژه‌ای نباید به علت این مشکلات متوقف شود.

وی در ادامه با بیان اینکه حریم طرح‌های حوزه راه‌سازی در مالکیت دولت قرار دارد، عنوان کرد: گاهی مشاهده می‌شود برخی از افراد با شخم زدن و کشت محصول در اراضی حریم محورهای مواصلاتی قصد مالکیت این اراضی و دریافت خسارت را دارند، از دستگاه قضایی درخواست می‌شود برای تسریع در عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، پروژه‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

عباسی تاکید کرد: برای ۱۲ پیمانکار حوزه راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری مشکلاتی به وجود آمده است، رفع این مشکلات توسط اداره‌کل راه و شهرسازی باید در اولویت قرار بگیرد تا روند اجرایی شدن این پروژه‌ها تسریع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری مردم، مسئولان اجرایی و قضایی برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در استان از ضروریات است.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.