روستاییان کردستانی تسهیلات اشتغال دریافت می‌کنند
18 آبان 1399 - 7:03
بازدید 109
5

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جوانان ساکن در روستاهای این استان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به منظور خرید دام سبک و ایجاد کسب و کار به بانک معرفی می‌شوند. به گزارش گفتمان زاگرس:گلاویژ فتاحی روز شنبه اظهار داشت:‌ تسهیلات بانکی که به جوانان ارائه می‌شود بدون کارمزد […]

پ
پ

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: جوانان ساکن در روستاهای این استان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به منظور خرید دام سبک و ایجاد کسب و کار به بانک معرفی می‌شوند.

به گزارش گفتمان زاگرس:گلاویژ فتاحی روز شنبه اظهار داشت:‌ تسهیلات بانکی که به جوانان ارائه می‌شود بدون کارمزد بوده و زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

وی افزود: جوانان کردستانی علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه دامداری به عنوان یکی از بسترهای اشتغالزایی جوانان در روستا می‌توانند تا تاریخ ۲۶ آبان ماه با مراجعه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و ارائه مدارک شناسایی نسبت به ثبت نام در این فراخوان اقدام کنند.

فتاحی با بیان اینکه تاریخ ارائه مدارک شناسایی قابل تمدید نیست، اضافه کرد: متقاضی باید ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشته باشد و تمام مبلغ پرداختی از سوی بانک در قالب تسهیلات قرض الحسنه به جوانان باید به خرید دام سبک اختصاص یابد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان یادآور شد: برای حفظ اشتغال‌های ایجاد شده، متقاضیان پس از دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه و خرید دام سبک تا پنج سال امکان فروش آن را ندارند.

وی تاکید کرد: حوزه معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با بانک رسالت و به منظور حمایت از اشتغالزایی جوانان اعطا می‌شود.

فتاحی با بیان اینکه فعلا ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این تسهیلات در نظر گرفته شده است، گفت: هنوز سقف تسهیلات برای هر نفر تعیین نشده اما حدود ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان خواهد بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: صندوق کارآفرینی امید هم تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان روستایی ارائه می‌کند که محدودیتی در نوع اشتغال وجود ندارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.