کارخانه تولید لاستیک خودرو با مشارکت بخش خصوصی در استان ایجاد خواهد شد
18 آبان 1399 - 11:07
بازدید 109
4

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ایلام از نظر امنیت سرمایه گذاری در ردیف استان های برتر کشور قرار دارد و تمهیدات لازم برای استقبال از سرمایه گذاران با فراهم شدن زیرساخت ها نظیر زمین، آب و برق و گاز اندیشیده شده و آماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم. به […]

پ
پ

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ایلام از نظر امنیت سرمایه گذاری در ردیف استان های برتر کشور قرار دارد و تمهیدات لازم برای استقبال از سرمایه گذاران با فراهم شدن زیرساخت ها نظیر زمین، آب و برق و گاز اندیشیده شده و آماده همکاری با سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:جهانگیر رستم زاد افزود: امروز طرح تولید لاستیک با ظرفیت تولید پنج هزار تن انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین و اشتغالزایی ۸۰۰ نفر توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی و بدون نیاز به تسهیلات ارزی و ریالی بررسی و مقرر شد دستگاه های تخصصی ظرف مدت ۲ هفته نسبت به تعیین تکلیف جانمایی زمین مورد نیاز و سایر زیرساخت و استعلامات اقدام کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: این طرح با سرمایه گذاری مستقیم و با فناوری تحت لیسانس ژاپن پس از جانمایی زمین در استان کلنگ زنی خواهد شد.

رستم زاد یادآور شد: امیدواریم پس از تعیین تکلیف زمین و سایر زیرساخت ها بر اساس برنامه زمانبندی طرح اجرا و شاهد اشتغالزایی آن در استان باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.