سهمیه استخدامی هزار نفری هلال‌احمر لرستان لحاظ شود
18 آبان 1399 - 11:28
بازدید 101
2

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: لحاظ شدن سهمیه استخدامی هزار نفری هلال احمر استان از مطالبات جدی ما است. به گزارش گفتمان زاگرس:مهرداد ویسکرمی ظهر امروز در مراسم افتتاح سایت هوایی هلال احمر لرستان بر راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر استان تاکید و اظهار کرد: راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در خرم‌آباد با […]

پ
پ

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: لحاظ شدن سهمیه استخدامی هزار نفری هلال احمر استان از مطالبات جدی ما است.

به گزارش گفتمان زاگرس:مهرداد ویسکرمی ظهر امروز در مراسم افتتاح سایت هوایی هلال احمر لرستان بر راه‌اندازی داروخانه هلال‌احمر استان تاکید و اظهار کرد: راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در خرم‌آباد با توجه به نیاز استان و سرگردانی مردم در استان‌های دیگر ضروری است.

وی، بازسازی خودروها و تجهیزات هلال احمر خرم‌آباد را از موارد مهم برشمرد و عنوان کرد: اختصاص خودور جدید اقدام خوبی است، اما با توجه به شرایط و‌ موقعیت کوهستانی استان نیاز به خودرو بیشتری احساس می‌شود‌.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی پیگیری مجوز ساختمان هلال احمر شهرستان چگنی را از دیگر خواسته‌های استان عنوان کرد و گفت: تغییر اساسنامه هلال احمر راهکاری برای کاهش مشکل مدیریتی در این مجموعه است.

ویسکرمی اختصاص مکانی برای تمرینات امداد و نجات و تکمیل سایت هوایی را از دیگر خواسته‌های هلال احمر استان مطرح کرد.

وی تاکید کرد: لحاظ شدن سهمیه استخدامی هزار نفری هلال احمر استان از مطالبات جدی ما است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.