رئیس جدید دادگستری کهگیلویه معرفی شد
18 آبان 1399 - 11:53
بازدید 98
6

با حضور مسئولان قضایی استان و شهرستان رئیس جدید اداره دادگستری شهرستان کهگیلویه معرفی شد. به گزارش گفتمان زاگرس:حجت الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت در این آیین اعتماد به جوانان را باعث موفقیت دانست و گفت: ایستادگی امروز ایران اسلامی مقابل استکبار، نتیجه اعتماد به جوانان و تکیه بر داشته‌های داخلی است. وی با بیان اینکه […]

پ
پ

با حضور مسئولان قضایی استان و شهرستان رئیس جدید اداره دادگستری شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حجت الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت در این آیین اعتماد به جوانان را باعث موفقیت دانست و گفت: ایستادگی امروز ایران اسلامی مقابل استکبار، نتیجه اعتماد به جوانان و تکیه بر داشته‌های داخلی است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول در حوزه دادگستری به معنی جابجایی نیرو نیست، افزود: این تحولات به معنای استفاده ظرفیت‌ها برای اجرای سیاست‌های ابلاغی است.

وحدانی فر با توجه به خواسته رهبر معظم انقلاب در خصوص بکارگیری جوانان انقلابی، بیان کرد: امروز اگر دشمن از قدرت انرژی هسته‌ای ما می‌هراسد بخاطر اعتماد به جوانان در تولید فناوری هسته ای است.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: قاضی موفق کسی است که مقابله با تبعیض‌، فساد ستیزی، جهادی و مردمی بودن را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

در این مراسم سید مصطفی محمودی مقدم به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کهگیلویه معرفی شد، پیش از این مجید کرمی به مدت ۱۰سال در این سمت به مردم شهرستان کهگیلویه خدمت کرد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.