تاکید استاندار بر جذب بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی
18 آبان 1399 - 18:39
بازدید 103
6

استاندار لرستان خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اکنون زمانی است که با وزارتخانه‌ها و سازمان مدیریت برای پروژه‌ها هماهنگی کنیم تا سازمان مدیریت آن را در لایحه بودجه بیاورد. یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ – ۲۳:۰۴ استانها / لرستان ۱۷:۴۴ ۱۳۹۹-۸-۱۸۰ تاکید استاندار بر جذب بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی استاندار لرستان خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: […]

پ
پ

استاندار لرستان خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اکنون زمانی است که با وزارتخانه‌ها و سازمان مدیریت برای پروژه‌ها هماهنگی کنیم تا سازمان مدیریت آن را در لایحه بودجه بیاورد.

یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ – ۲۳:۰۴

استانها / لرستان

۱۷:۴۴ ۱۳۹۹-۸-۱۸۰

تاکید استاندار بر جذب بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی

استاندار لرستان خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اکنون زمانی است که با وزارتخانه‌ها و سازمان مدیریت برای پروژه‌ها هماهنگی کنیم تا سازمان مدیریت آن را در لایحه بودجه بیاورد.

تاکید استاندار بر جذب بودجه توسط دستگاه‌های اجرایی

به گزارش گفتمان زاگرس:سید موسی خادمی عصر امروز در شورای اداری لرستان که با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: موارد مشترکی در قالب تفاهم نامه با جمعیت هلال احمر تهیه تا پس از امضا در آینده اجرا کنیم، یکی از مباحث مهم  سرمایه‌گذاری از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری هلال احمر است.

وی افزود: در ازنا و  زاغه اراضی وجود دارد که قابلیت سرمایه‌گذاری دارد، همچنین در سطح شهر املاکی وجود دارد که پس از تغییر کاربری شرکت‌های هلال احمر می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

استاندار لرستان تاکید کرد: از لحاظ مجوز و تسهیلات استان آماده هرگونه همکاری با این شرکت‌ها است تا با سرمایه‌گذاری ارزش افزوده املاکی که تغییر کاربری داده شده‌اند افزایش پیدا کند.

خادمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: با توجه به حادثه خیز بودن استان مشارکت خوبی برای احداث خانه‌های هلال در ۱۵۰۰ روستای دارای دهیاری انجام شده است‌.

وی گفت: اما موضوع مهم روز کرونا است که با توجه به محدودیت‌ها و کمبود امکانات استان نسبت به دیگر استان‌ها، انتظار ما این است که کمک‌های بیشتری به استان انجام شود زیرا به شدت با مشکل مواجه هستیم.

استاندار لرستان در مورد راه‌اندازی داروخانه هلال احمر نیز تاکید کرد: انتظار ما از دانشگاه علوم پزشکی این است که بدون فوت وقت نسبت به راه اندازی داروخانه هلال احمر اقدام کنند.

وی همچنین بر تکمیل سایت هوایی هلال احمر لرستان برای استفاده استان و استان‌های همجوار تاکید کرد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان گفت: اکنون زمانی است که با وزارتخانه‌ها و سازمان مدیریت برای پروژه‌ها هماهنگی کنیم تا سازمان مدیریت آن را در لایحه بودجه بیاورد.

خادمی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها از جمله راه، آب و کشاورزی که پروژه‌های ملی دارند باید این یکی دو هفته را باید در تهران و سازمان بودجه باشند.

وی افزود: موضوع دیگر تهاتر بانک‌ها و مالیات است که فرصتی برای استان است تا بودجه قابل توجهی بدون چانه زنی برای استان بیاورند، بنابراین باید هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.