ادارات چهارمحال و بختیاری یک ساعت و نیم زودتر تعطیل می‌‎شوند
18 آبان 1399 - 18:51
بازدید 96
6

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و اورژانسی از روز دوشنبه ۱۹ آبان یک ساعت و نیم زودتر تعطیل می‌شوند. به گزارش گفتمان زاگرس:جعفر مردانی روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با شیوع کرونای این استان افزود: از روز دوشنبه […]

پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و اورژانسی از روز دوشنبه ۱۹ آبان یک ساعت و نیم زودتر تعطیل می‌شوند.

به گزارش گفتمان زاگرس:جعفر مردانی روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با شیوع کرونای این استان افزود: از روز دوشنبه نوزدهم آبان‌ماه طرح دورکاری یک سوم کارمندان لغو می‌شود و به جای آن ادارات ساعت ۱۳ تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: با این وجود دورکاری برای جانبازان شیمیایی، کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای، مادران باردار و مادران دارای کودک زیر ۶ سال مجاز است.

مردانی تصریح کرد: همچنین مدارس استان به مدت یک هفته دیگر تا روز یکشنبه هفته آینده به صورت حضوری تعطیل می‌شوند و تنها مناطقی که زیرساخت‌های لازم آموزش از راه دور را ندارند از جمله مناطق پشتکوه فلارد، میانکوه، دیناران، بازفت و موگویی با حضور معلمان بومی به تحصیل ادامه می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر محدودیت مشاغل گروه ۲، تصریح کرد: فعالیت این مشاغل از روز چهارشنبه ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر به مدت یک ماه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان از ساعت ۱۸ باید تعطیل شود.

مردانی، برگزاری هرگونه تجمع در استان را ممنوع اعلام کرد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی، عزا، همایش‌ها و جلسات عمومی به طور مطلق ممنوع است.

وی، محور تصمیمات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا را سلامت مردم استان دانست و افزود: مقابله با کرونا نیازمند بسیج همگانی است و در این راستا تمام اقشار و گروه‌های جامعه باید رسالت خود را ایفا کنند.

مردانی خاطر نشان کرد: برخی مدیران به اجرای مصوبات توجهی ندارند و کار را رها کرده‌اند که باید در این خصوص نظارت بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر دوری از تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، فعالان این عرصه را به کمک به کادر سلامت دعوت کرد و گفت: لازم است در این خصوص نشست‌های توجیهی با حضور مدیران و فعالان شبکه های اجتماعی و مسئولان برگزار شود.

بنابراعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، تمامی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از نظر تعداد بیماران سرپایی و بستری در وضعیت بحرانی و خاکستری قرار دارند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.