اعمال محدودیت فعالیت گروه شغلی ۲ از امروز در همدان
20 آبان 1399 - 5:50
بازدید 141
4

فرماندار همدان گفت: گروه شغلی ۲ از فردا می‌توانند فقط تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند و در صورت نقض این مصوبه برخورد قانونی صورت می‌گیرد. به گزارش گفتمان زاگرس:حسین افشاری امروز اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد کرونا از امروز و از ساعت ۱۸ در سطح شهر همدان همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک تعطیل هستند. وی […]

پ
پ

فرماندار همدان گفت: گروه شغلی ۲ از فردا می‌توانند فقط تا ساعت ۱۸ فعالیت کنند و در صورت نقض این مصوبه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین افشاری امروز اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد کرونا از امروز و از ساعت ۱۸ در سطح شهر همدان همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک تعطیل هستند.

وی بیان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مشاغل سطح یک شامل داروخانه‌ها، مطب پزشکان و کلینیک‌ها، نانوایی‌ها و واحدهای عرضه‌کننده مواد خوراکی، میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌کنند، محدودیتی برای فعالیت ندارند.

 فرماندار همدان تصریح کرد: مشاغل گروه شغلی ۲ تا ساعت ۱۸ فعالیت دارند و مشاغل گروه ۳ و ۴ همچنان تعطیل هستند.  

وی با تاکید بر اینکه از امروز محدودیت تردد در بلوار ارم و مسیر گنجنامه به اجرا در می‌آید گفت: همچنین از امروز نظارت تشدید می‌شود و با متخلفان بدون اغماص برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.