زمینه حضور سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه ویژه اقتصادی بانه فراهم شود
20 آبان 1399 - 8:22
بازدید 105
5

استاندار کردستان بر لزوم تسریع در واگذاری زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی بانه تاکید کرد و گفت: نیاز است از طریق رسانه‌ها، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی با اولویت اقلیم کردستان عراق در این منطقه فراهم شود. به گزارش گفتمان زاگرس، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در اولین جلسه کارگروه رهبری و نظارت منطقه ویژه اقتصادی بانه […]

پ
پ

استاندار کردستان بر لزوم تسریع در واگذاری زمین‌های منطقه ویژه اقتصادی بانه تاکید کرد و گفت: نیاز است از طریق رسانه‌ها، زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی با اولویت اقلیم کردستان عراق در این منطقه فراهم شود.

به گزارش گفتمان زاگرس، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در اولین جلسه کارگروه رهبری و نظارت منطقه ویژه اقتصادی بانه اظهار داشت: باید چارچوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این منطقه ویژه براساس نیازمندی‌ها و نوع فعالیت در نظر گرفته شود تا شاهد رونق بیشتر این طرح مهم باشیم.
وی با بیان اینکه نباید سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه را منحصر به استان کنیم، اضافه کرد: باید از طریق رسانه‌ها، برای جذب سرمایه‌گذاران در سطح ملی اقدام شود اما برای فعالان عرصه تولید در استان بویژه شهرستان بانه نیز اولویت‌بندی وجود داشته باشد.
استاندار کردستان خواستار تسریع در اجرای منطقه ویژه اقتصادی بانه و واگذاری زمین به متقاضیان شد و افزود: پیشنهاد می‌شود از طریق کارگروه مشخص ظرف یک هفته برای واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران تصمیم‌ نهایی گرفته و براساس اولویت کار آغاز شود.
مرادنیا با بیان اینکه سابقه متقاصیان و توانایی آنان برای کار برای اولویت واگذاری‌ها مد نظر قرار گیرد، یادآور شد: باید براساس نوع فعالیت‌های تولیدی زمین در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد تا موجب سوء استفاده افراد سودجو نشود ضمن اینکه پیگیری الحاق مرز سیرانبند به منطقه ویژه اقتصادی بانه نیز ضروری است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.