استاندار: برخی مجوزهای سرمایه‌گذاری در لرستان باطل می‌شود
20 آبان 1399 - 11:16
بازدید 191
4

 استاندار لرستان گفت: برخی افراد متقاضی سرمایه‌گذاری در استان با وجود دریافت زمین اقدامی انجام نداده‌اند که مجوزهای صادر شده برای این افراد باطل می‌شود. به گزارش گفتمان زاگرس؛ سیدموسی خادمی روز سه‌شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان افزود: متقاضیان برخی طرح های سرمایه‌گذاری در استان تقاضای زمین داشتند که مجوزهای لازم صادر و […]

پ
پ

 استاندار لرستان گفت: برخی افراد متقاضی سرمایه‌گذاری در استان با وجود دریافت زمین اقدامی انجام نداده‌اند که مجوزهای صادر شده برای این افراد باطل می‌شود.

به گزارش گفتمان زاگرس؛ سیدموسی خادمی روز سه‌شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان افزود: متقاضیان برخی طرح های سرمایه‌گذاری در استان تقاضای زمین داشتند که مجوزهای لازم صادر و زمین مورد نظر به آنان اعطا شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه این افراد با گذشت ۶ ماه تا یک سال پس از دریافت زمین هیچگونه اقدامی انجام نداده‌اند بنابراین مقرر شد مجوزها باطل و زمین ها بازپس گرفته شود.

استاندار لرستان همچنین گفت: برخی اشخاص در حالیکه بدهکار بانک و مالیات هستند از دولت و دستگاه‌های اجرایی مطالباتی دارند که این مبالغ تهاتر(توافق نسبت به تسویه بدهی و مطالبات بین دوطرف) می شود.

خادمی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار طی سه سال گذشته در لرستان تهاتر شد که با استفاده از این طریق، منابع مالی بدون آنکه در بودجه لحاظ شود، به استان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی با تهاتر انجام می پذیرد ادامه داد: موضوع تهاتر بدهی دستگاه های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان یک مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه دنبال می شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.