۲۰ تالار و سفره خانه در استان همدان جریمه و پلمب شد
20 آبان 1399 - 18:29
بازدید 124
5

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان گفت: طی دو هفته اخیر ۲۰ تالار و سفره خانه در استان همدان جریمه و پلمب شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:اسدالله ربانی مهر ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا با اشاره به شرایط قرمز استان همدان به لحاظ شیوع کرونا گفت: همه مردم باید برای […]

پ
پ

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان گفت: طی دو هفته اخیر ۲۰ تالار و سفره خانه در استان همدان جریمه و پلمب شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:اسدالله ربانی مهر ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا با اشاره به شرایط قرمز استان همدان به لحاظ شیوع کرونا گفت: همه مردم باید برای مقابله و کنترل کرونا یک رسانه باشند تا از این شرایط سخت و هشدار عبور کنیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم و خانواده‌ها به عنوان همراه در بیمارستان‌ها و باغ بهشت نگران کننده است، گفت: مردم برای عبور از این شرایط باید هشدارها را جدی بگیرند.

ربانی مهر با اشاره به ثبت بیش از یک هزار نفر فوتی ناشی از بیماری کرونا و یک هزار و ۱۰۰ نفر بستری در بیمارستان‌های استان همدان گفت: این ارقام نشانه شرایط قرمز و هشدار استان همدان است که باید جدی گرفته شود و همه ما پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا در همدان گفت: همکاری رسانه‌ها با کمیته اطلاع رسانی قابل تقدیر است اما باید در شرایط فعلی همکاری و تعامل بیشتر شود.

وی با یادآوری اینکه در دو هفته اخیر ۲۰ تالار و سفره خانه در استان همدان جریمه و پلمب شده است، گفت: با اجرای طرح محدودیت ترافیکی نیز برای ۳۰۰ خودرو جریمه ۵۱۰ هزار تومانی ثبت شد.

ربانی مهر گفت: رسانه‌ها و فعالان مجازی همکاری خوبی با کمیته اطلاع رسانی داشتند و انتظار داریم همکاری‌ها در شرایط فعلی بیشتر شود.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.