سطح خدمات تامین اجتماعی در لرستان ارتقا می‌یابد
20 آبان 1399 - 19:53
بازدید 105
5

با پیگیری‌های مسوولان لرستان در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور مصوباتی در خصوص ارتقا سطح خدمات تامین اجتماعی در استان لرستان به تصویب رسید. به گزارش گفتمان زاگرس، در جلسه سید موسی خادمی استاندار لرستان با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره برداری از […]

پ
پ

با پیگیری‌های مسوولان لرستان در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور مصوباتی در خصوص ارتقا سطح خدمات تامین اجتماعی در استان لرستان به تصویب رسید.

به گزارش گفتمان زاگرس، در جلسه سید موسی خادمی استاندار لرستان با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره برداری از بیمارستان کوثر بروجرد در خرداد ماه سال آینده، افتتاح بیمارستان نرگس دورود حداکثر ظرف ۱۸ ماه، افزایش حداقل ۱۵ تخت ویژه بیمارستانی ( ICU و CCU ) به بیمارستان های استان مصوب شد.

همچنین در این جلسه موافقت سازمان تامین اجتماعی جهت تخصیص یک دستگاه آنژیوگرافی با مشارکت وزارت بهداشت، ارتقاء سطح پزشکی و درمانی درمانگاه های سلسله و دلفان، ایجاد درمانگاه جدید در بیمارستان تامین اجتماعی استان تصویب شده است.

ساماندهی و افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی لرستان، ساماندهی و افزایش سهمیه بیمه قالیبافان استان، موافقت سازمان تامین اجتماعی با بررسی جهت ایجاد مرکز گردشگری در سطح استان با مشارکت این سازمان از دیگر مصوبات این جلسه است.

در این جلسه یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.