معاون وزیر: ۷۱ درصد دانش آموزان استثنایی از شبکه شاد استفاده می‌کنند
21 آبان 1399 - 4:41
بازدید 277
4

معاون وزیر و رییس آموزش و پرورش استثنایی گفت‌: در حال حاضر ۷۱ درصد دانش‌آموزان مدارس استثنایی در سطح کشور از شبکه شاد برای تداوم روند تحصیلی شان استفاده می‌کنند. به گزارش گفتمان زاگرس؛سیدجواد حسینی اظهار داشت: براین اساس مناسب سازی لازم در مراکز اختلالات یادگیری، کلاس‌های چندپایه، مراکز پیش‌دبستانی، پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای برای […]

پ
پ

معاون وزیر و رییس آموزش و پرورش استثنایی گفت‌: در حال حاضر ۷۱ درصد دانش‌آموزان مدارس استثنایی در سطح کشور از شبکه شاد برای تداوم روند تحصیلی شان استفاده می‌کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛سیدجواد حسینی اظهار داشت: براین اساس مناسب سازی لازم در مراکز اختلالات یادگیری، کلاس‌های چندپایه، مراکز پیش‌دبستانی، پیش حرفه‌ای و حرفه‌ای برای بهره‌مندی دانش آموزان از شبکه شاد فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تنها مشکل موجود در زمینه شبکه شاد مربوط به نابینایان است، افزود: حدود هشت هزار دانش‌آموز نابینا داریم که به این شبکه دسترسی ندارند ضمن اینکه تلاش می‌شود از طریق نرم‌افزار گویاساز ظرفیت بهره‌مندی این دانش‌آموزان نیز از شبکه شاد فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش ما بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموران استثنایی از آموزش‌های مجازی و شبکه شاد است، گفت: در این راستا ۹۹ درصد معلمان و ۱۰۰ درصد مدیران مدارس استثنایی کشور عضو شبکه شاد هستند.

وی با اشاره به راه‌اندازی کانال اختصاصی استثنایی برای خبررسانی با ۵۰۰ هزار نفر عضو، اضافه کرد: یک پایگاه جامع محتواهای آموزشی استثنایی با بیش از چهار هزار و ۴۰۰ عنوان سرفصل ‌درسی در حدود ۱۰ آیکون قرار داده شده که با بهترین معلمان و بروزترین شیوه‌ها، طراحی و تولید محتوا می‌شود.

حسینی یادآور شد: در حال حاضر ۳۰ درصد محتوای آموزشی تولید و بارگذاری شده و دانش‌آموزان می‌توانند از این تولیدات و محتواها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: این مهم گام بزرگی در جهت عدالت آموزشی است برای اینکه بهترین معلمان آنجا تدریس کرده و پس از بارگذاری در اقصی نقاط کشور می‌توان از آن استفاده کنند.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی روز سه‌شنبه به منظور بازدید و کلنگ‌زنی از چند پروژه آموزشی و توانبخشی به استان کردستان سفر کرده بود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.