کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است/لزوم قرنطینه کامل دوهفته ای ایلام
21 آبان 1399 - 4:50
بازدید 112
3

نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم قرنطینه کامل دو هفته ای ایلام برای عبور کوتاه مدت از بحران تاکید کرد و گفت: کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است. به گزارش گفتمان زاگرس؛سارا فلاحی اظهار کرد: کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده […]

پ
پ


نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم قرنطینه کامل دو هفته ای ایلام برای عبور کوتاه مدت از بحران تاکید کرد و گفت: کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛سارا فلاحی اظهار کرد: کرونا جان و امنیت روانی مردم استان ایلام را با خطر جدی مواجه کرده است و مدیریت این بحران فوری‌ترین نیاز مردم است.

وی گفت: اعلام وضعیت سیاه در برخی از شهرستان‌های ایلام و آمار تصاعدی جانباختگان کرونا یعنی ما با یک مسئله جدی روبرو هستیم و مردم باید از عمق خطر مطلع باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد: بنابراین اولین گام اتخاذ رویکرد صادقانه با مردم است تا مردم با آگاهی از واقعیت، بتوانند خود را مدیریت کنند.

فلاحی با اشاره به اینکه کتمان آمار واقعی مبتلایان و فوتی‌ها و دستکاری این آمارها می‌تواند یک اشتباه بزرگ و استراتژیک باشد، افزود: چون این کتمان باعث می‌شود اولاً مردم خطر را جدی قلمداد نکنند و با حضور در مکان‌های عمومی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از بیش جان خود را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: ثانیاً مدیریت کلان وزارت بهداشت برای ارسال تجهیزات و مساعدت‌های لازم به استان مجاب نشود.

به گفته نماینده ایلام در مجلس، ثالثاً تمام زحمات کادر درمان و پزشکی در استان زیر سوال برود و به شکل غیر مستقیم، بی کفایتی و خطای مدیریت درمان و بهداشت به عنوان اصلی ترین دلیل شیوع گسترده و مرگبار کرونا در استان ایلام به ذهن متبادر شود.

وی عنوان کرد: قرنطینه کامل استان اگر چه به زیرساخت‌های قوی‌تری نیاز دارد اما در شرایط کنونی کوتاه‌ترین و بهینه‌ترین راه برای مدیریت بحران است و برای این مهم باید تمام دستگاه‌های امنیتی، نظارتی، حمایتی و متولیان مدیریت بحران با جدیت و قدرت وارد عمل شوند.

فلاحی اضافه کرد: این قرنطینه را حداقل در یک بازه زمانی دو هفته‌ای اجرا کنند تا جان مردم بیش از این اسیر این بلای جانکاه و خانمان برانداز نشود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.