۳۳ فرصت سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد
21 آبان 1399 - 11:34
بازدید 85
5

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۳۳ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و گفت: این بسته سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، برق، آب و بهداشت است. به گزارش گفتمان زاگرس؛تهمتن عبداللهی تاکید کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به ‌عنوان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری با […]

پ
پ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۳۳ فرصت سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و گفت: این بسته سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، برق، آب و بهداشت است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛تهمتن عبداللهی تاکید کرد: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری به ‌عنوان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری با برگزاری جلسات مستمر با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی استان به مشکلات و موانع صدور مجوز متقاضیان سرمایه‌گذاری رسیدگی می‌کند.
وی تصریح کرد: این بسته‌ها در پورتال سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به نشانی الکترونیکی http://investiniran.ir بارگذاری شده است.
وی یادآور شد: متقاضیان سرمایه‌گذاری داخلی یا خارجی می‌توانند با مراجعه به این پورتال، اطلاعات مربوط به بسته‌های سرمایه‌گذاری را دریافت کنند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار داشت: شناسایی و جمع‌بندی قوانین و مقررات مخل و مزاحم کسب و کار در استان، ابلاغ مصوبات هیات مقررات‌زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کشور به دستگاه‌های اجرایی، پیگیری اجرای مصوبات یاد شده و تهیه بسته‌های جامع مشوق‌های سرمایه‌‍گذاری از دیگر اقدامات این مرکز به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا،چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰  شهرستان با جمعیت ۹۷۹هزار نفر است. 

هم‌اینک ۹۰۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که برخی محصولات تولیدی این واحدها نظیر ورق خودرو، چادر مشکی، آجرنسوز، مالت، موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.