مهلت یک ماهه به کارخانه اکسیژن «دره‌شهر» برای آغاز به کار مجدد
21 آبان 1399 - 14:10
بازدید 71
4

با پیگیری‌های دادستان استان ایلام برای راه اندازی مجدد کارخانه اکسیژن دره‌شهر، به مدیریت کارخانه برای فعال سازی آن مهلت یک ماهه داده شده است. به گزارش گفتمان زاگرس؛پیرو بازدید دادستانی در هفته گذشته از کارخانه اکسیژن دره‌شهر امروز جلسه‌ای با حضور جانشین دادستان رئیس سازمان صمت، بازرسی، شهرک صنعتی، نماینده اداره اطلاعات و مدیر […]

پ
پ

با پیگیری‌های دادستان استان ایلام برای راه اندازی مجدد کارخانه اکسیژن دره‌شهر، به مدیریت کارخانه برای فعال سازی آن مهلت یک ماهه داده شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس؛پیرو بازدید دادستانی در هفته گذشته از کارخانه اکسیژن دره‌شهر امروز جلسه‌ای با حضور جانشین دادستان رئیس سازمان صمت، بازرسی، شهرک صنعتی، نماینده اداره اطلاعات و مدیر عامل کارخانه اکسیژن دره‌شهر برگزار شد. 

در این جلسه مصوب شد مدیریت کارخانه اکسیژن دره‌شهر ظرف حداکثر ده روز، پیش فاکتور لوازم و پیش قرار داد کاری را به سازمان صمت ارائه دهد و پس از ارائه فاکتور و قرار داد به سازمان صمت، سازمان مذکور موظف است حداکثر ظرف مهلت ۴٨ ساعت متقاضی را جهت دریافت تسهیلات به بانک صادرات معرفی کند.

در ادامه رضا امیری‌مقدم جانشین دادستان گفت: بانک صادرات مکلف است با قید فوریت و در اسرع وقت نسبت به پرداخت تسهیلات مورد نیاز به متقاضی براساس نامه سازمان صمت اقدام کند.

وی افزود: پس از در اختیار قرار دادن تسهیلات به متقاضی، مدیریت کارخانه مکلف است حداکثر ظرف مهلت یک ماه نسبت به فعال سازی کارخانه اقدام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.