مدیران چهارمحال و بختیاری پاسخگوی رسانه‌ها باشند
21 آبان 1399 - 19:34
بازدید 81
4

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌گری از مهمترین وظایف رسانه‌ها است و مدیران در همین راستا باید به خوبی پاسخگوی رسانه‌ها باشند. به گزارش گفتمان زاگرس:جعفر مردانی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود که مدیران در اطلاع‌رسانی عملکرد خود و پاسخ به […]

پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبه‌گری از مهمترین وظایف رسانه‌ها است و مدیران در همین راستا باید به خوبی پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

به گزارش گفتمان زاگرس:جعفر مردانی روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: در برخی موارد مشاهده می‌شود که مدیران در اطلاع‌رسانی عملکرد خود و پاسخ به سوالات رسانه‌ها به درستی پاسخگو نیستند که این مهم برخلاف سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

وی در ادامه رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی استان را به وحدت و همدلی، حول محور توسعه استان و مقابله با کرونا دعوت کرد و گفت: در فضای کنونی که مدافعان سلامت با فداکاری خود در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند شایسته نیست که با برخی بداخلاقی‌ها این فعالیت ها را زیرسوال برد بلکه برعکس ،باید با همدلی و وحدت مدافعان سلامت را در این مسیر حمایت کرد.

مردانی، مقابله با کرونا را نیازمند بسیج همگانی دانست و تصریح کرد: همه ارکان و اقشار جامعه از بخش خصوصی و دولتی موظفند تا با همکاری و همراهی یکدیگر در مهار ویروس کرونا گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با قدردانی از همراهی بخش خصوصی و خیران استان در کمک به بخش بهداشت و درمان، پیشنهاد داد، نهادهای دولتی هم در حد بضاعت خود و با اختصاص داوطلبانه بخشی از حقوق کارمندان خود، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را در تامین تجهیزات و وسایل موردنیاز خود حمایت کنند.

مردانی، تصمیمات ستاد استانی کرونا را تابع تصمیمات ملی دانست و گفت: این تصمیمات بر سه محور سلامت، معیشت و امنیت مردم استوار است و بی‌شک دغدغه سلامت بر سایر محورها اولویت دارد.

در این نشست دبیران کمیته‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به بیان فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف استان در ماه‌های مهر و آبان پرداختند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.