۱۷ فضای آموزشی ایلام با حضور رییس جمهوری افتتاح می‌شود
22 آبان 1399 - 7:07
بازدید 109
4

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۱۷ فضای آموزشی این استان امروز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه به صورت ویدیوکنفرانس با حضور رییس جمهوری به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش گفتمان زاگرس:نصرت الله رحیمی افزود: این تعداد فضای آموزشی از مجموع یک هزار و ۵۵۰ طرح آموزشی، تربیتی کشور است که به صورت سراسری […]

پ
پ

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۱۷ فضای آموزشی این استان امروز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه به صورت ویدیوکنفرانس با حضور رییس جمهوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش گفتمان زاگرس:نصرت الله رحیمی افزود: این تعداد فضای آموزشی از مجموع یک هزار و ۵۵۰ طرح آموزشی، تربیتی کشور است که به صورت سراسری صبح فردا با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: این تعداد مدرسه در قالب ۸۰ کلاس درس است که در مناطق مختلف شهری و روستایی استان احداث شده‌اند.

وی بیان کرد: این فضاهای آموزشی ۱۲ هزار و ۵۰۴ متر مربع زیربنا داشته که برای احداث آنها در مجموع ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام یادآور شد : از این میزان اعتبار هزینه شده ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی افراد خیر و نیکوکار مدرسه ساز اهدا شده است.

۱۰۰ هزار دانش‌آموز در بیش از یک هزار و ۲۰۰ فضای آموزشی استان در حال تحصیل هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.