طرح چهاربانده جاده نهاوند ـ ملایر تعطیل نشده است
22 آبان 1399 - 7:17
بازدید 192
4

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی ادامه طرح چهاربانده کردن جاده نهاوند به ملایر صحت ندارد. به گزارش گفتمان زاگرس:علیرضا شهبازی امروز در نهاوند اظهار کرد: اخیرا در فضای مجازی مطلبی با عنوان تعطیلی ادامه طرح چهاربانده شدن محور نهاوند به آورزمان و ملایر منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد. […]

پ
پ

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیلی ادامه طرح چهاربانده کردن جاده نهاوند به ملایر صحت ندارد.

به گزارش گفتمان زاگرس:علیرضا شهبازی امروز در نهاوند اظهار کرد: اخیرا در فضای مجازی مطلبی با عنوان تعطیلی ادامه طرح چهاربانده شدن محور نهاوند به آورزمان و ملایر منتشر شده که به هیچ وجه صحت ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه این طرح در ردیف ملی قرار دارد برای ادامه فعالیت آن امسال نیز اعتبار منظور شده و ما به جد فعالیت‌های عمرانی آن و مراحل مختلف اجرای طرح را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر برنامه‌های در دست اقدام حوزه راه در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر طبق اطلاع بنده تمام طرحهای حوزه راه از جمله جاده گیان به نهاوند و جاده نهاوند به برزول مشغول به فعالیت بوده و ما تلاش می کنیم که برای تکمیل آنها از محل منابع استانی اعتبارات لازم را جذب کنیم.

وی گفت: علاوه بر اجرای طرح‌ها به منظور ایمن‌سازی عبور و مرور، مراحل نصب نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه از محل پل حاج علیمراد به سمت فیروزان ادامه دارد و در نظر است تعدادی نیوجرسی نیز در گردنه برزول نصب شود. 

شهبازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص محور نهاوند به بروجرد نیز گفت: این پروژه از نهاوند تا سه راهی بروجرد به طول ۳۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد که از این مجموع ۱۷ کیلومتر آن چهارخطه شده است.

در حال حاضر بیش از کیلومتر راه آسفالته در نهاوند وجود دارد که ۶۹ کیلومتر آنها شامل جاده نهاوند به کرمانشاه ، نهاوند به بروجرد و جاده نهاوند به ملایر جزء جاده‌های اصلی است.

فقط در محور نهاوند به کرمانشاه به مسافت ۲۰ کیلومتر و محور بروجرد به نهاوند به مسافت ۲۰ کیلومتر چهاربانده بوده و در محور نهاوند به آورزمان که یکی از محورهای ارتباطی با ترافیک سنگین است نیز هشت کیلومتر از جاده واقع در حوزه استحفاظی نهاوند طی سال‌های گذشته چهاربانده شده و ادامه آن نیز به سمت ملایر در حال انجام است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.