کرونا جان یکی دیگر از پزشکان کرمانشاهی را گرفت
23 آبان 1399 - 15:03
بازدید 156
1

دکتر «بهنام فقیهی» پزشک کرمانشاهی به دنبال ابتلا به کرونا، صبح روز جمعه در بیمارستان امام رضا (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:مرحوم فقیهی که در سال ۱۳۶۶ وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شد، علاوه بر آنکه از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس بود، از خیرین و نیکوکاران شهر […]

پ
پ

دکتر «بهنام فقیهی» پزشک کرمانشاهی به دنبال ابتلا به کرونا، صبح روز جمعه در بیمارستان امام رضا (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:مرحوم فقیهی که در سال ۱۳۶۶ وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شد، علاوه بر آنکه از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس بود، از خیرین و نیکوکاران شهر نیز به شمار می رفت و از خصایص والای انسانی بهره مند بود.
پیام رحمانی، عذرا ابراهیمی، دکتر مهرداد نوروزی، دکتر آرش پرنو، دکتر میلاد حسینی، دکتر محمدرضا سمیعی، دکتر بهمن اسمی و دکتر علی اصغر ثابت صالحی از شهدای سلامت استان کرمانشاه هستند.

به دنبال درگذشت دکتر فقیهی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی عنوان کرد: آسمانی شدن همکار عزیزمان شادروان دکتر بهنام فقیهی که پس از مدت ها درگیری و مبارزه با ویروس کرونا صبح امروز درگذشت، موجب تاسف و تاثر عمیق جامعه پزشکی و همکاران دانشگاهی گردید.
در پیام دکتر محمودرضا مرادی‌آمده است: آن مرحوم که در نهایت خوش خلقی و احترام و نیز تعهد و دلسوزی، در درمان بیماران خود می کوشید، با ایمان و اعتقاد قوی و نیز کردار نیکو و پسندیده، چه در میان همکاران و چه در میان بیماران، بسیار قابل احترام و ستودنی بود. از سوی اعضای هیات رییسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، فقدان این پزشک عزیز را به خانواده گرامی، بازماندگان، دوستان و ‌همکاران آن مرحوم تسلیت می گویم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزوده است: شکی نیست از دست دادن چنین سرمایه های گرانبهایی که به عمری حاصل شده اند، ضربه جبران ناپذیری بر پیکر جامعه پزشکی و استان وارد کرده و خلا آنان هیچ‌گاه پر نخواهد شد.   
با مرگ ۱۷ بیمار کرونایی دیگر در روز گذشته تعداد جانباختگان استان کرمانشاه با معیارهای تشخیص قطعی به هزار و ۳۴ نفر  رسید. 

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.