ورود شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بورس/ از فروش سریع سهام پرهیز شود
27 آبان 1399 - 18:23
بازدید 149
7

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با اشاره به ورود نماد معاملاتی این شرکت(وسلرستا) به بازار معاملاتی بورس، گفت: این شرکت به عنوان پانصد و هفتاد و سومین نماد در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار گرفت. به گزارش گفتمان زاگرس:حسین امینی‌خواه ظهر امروز در نشست خبری […]

پ
پ

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با اشاره به ورود نماد معاملاتی این شرکت(وسلرستا) به بازار معاملاتی بورس، گفت: این شرکت به عنوان پانصد و هفتاد و سومین نماد در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار گرفت.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسین امینی‌خواه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به ورود نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بازار معاملاتی بورس، اظهار کرد: این شرکت به عنوان پانصد و هفتاد و سومین نماد در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس و اوراق بهادار تهران گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار گرفت.

ورود  شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان(وسلرستا) به بورس

وی خاطرنشان کرد: سرمایه شرکت ۹۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به تاریخ اول تیرماه امسال است، ضمن اینکه از مجموع یک میلیون و ۵۶۴ هزار سهام‌دار سهام عدالت لرستان، ۸۴۶ هزار و ۶۰۹ نفر روش مستقیم و ۸۱۷ هزار و ۶۹۲ نفر نیز روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان، ثبت‌نام در سامانه سجام، احراز هویت، تغییر کارگزار و دریافت کد بورسی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که سهام‌داران برای استفاده و مدیریت سهام خود بایستی انجام دهند.

امینی‌خواه با اشاره به فراهم نبودن برخی زیرساخت‌های لازم جهت ورود تعداد بالای سهام‌دارن به بازار سرمایه، افزود: به همین منظور شرکت‌ها در حال بروزرسانی جهت ارائه خدمات به سهام‌داران هستند.

وی، نبود برخی سایت‌ها جهت انجام اقداماتی همچون انتقال سهام اموات به وراث را از جمله مشکلات اخیر سهام‌داران برشمرد و گفت: از اردیبهشت امسال تعدادی از این افراد دچار مشکل شده‌اند که تاکنون راه‌حل مشخصی برای رفع آن پیش‌بینی نشده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان ادامه داد: افرادی که خواهان تغییر شماره شبا، شماره تماس و یا ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای خود هستند با مراجعه به سایت سهام عدالت قادر به انجام این کار می‌باشند.

ارزش سهام عدالت در روش غیرمستقیم ۸ درصد بیشتر از مستقیم است

امینی‌خواه بیان داشت: ارزش روز سهام عدالت افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، حدود ۸ درصد بیشتر از ارزش سهام افرادی است که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده‌اند.

وی در تشریح ارزش ریالی سهام عدالت، گفت: تعداد سهام در شرکت سرمایه‌گذاری لرستان برای ارزش اولیه سهام عدالت ده میلیون ریالی، ۲۳۵ هزار و ۸۰۵ سهم است که دارای ارزش ۲۱۲ میلیارد و ۲۲۴ میلیون و ۵۰۰ ریال است.

رئیس هئیت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان ادامه داد: ارزش اولیه سهام عدالت با میزان ۸ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال دارای ۱۹۴ هزار و ۳۰۴ سهم در شرکت بوده که دارای ارزش ۱۷۴ میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۶۰۰ ریال است.

امینی‌خواه، تعداد سهام در شرکت سرمایه‌گذاری لرستان برای سهام عدالت با ارزش اولیه ۵ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال را ۱۲۵ هزار ۴۴۸ مورد عنوان و میزان ارزش حال حاضر آن را ۱۱۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون و ۲۰۰ ریال بیان کرد.

وی همچنین تعداد سهام در شرکت سرمایه‌گذاری لرستان برای سهام عدالت با ارزش اولیه ۴ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال را ۱۱۶ هزار و ۱۶ مورد عنوان و میزان ارزش حال حاضر آن را ۱۰۴ میلیارد و ۴۱۴ میلیون و ۴۰۰ ریال بیان کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با بیان اینکه در روش غیرمستقیم شرکت‌های حقوقی سهام عدالت را مدیریت می‌کنند، افزود: به همین دلیل ارزش سهام در این روش چند درصد بالاتر از روش مستقیم است.

پرهیز از فروش سریع سهام عدالت

امینی‌خواه از سهام‌داران درخواست کرد از فروش سریع سهام عدالت خود خودداری کنند، چرا که این سهام بنیادی بوده و نوسانات تنها ارزش سود آن را کاهش داده است.

وی اظهار داشت: ۵۴ درصد شهروندان لرستانی روش آزادسازی مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.