مدیرانی که مقابل فروش “املاک مازاد” مقاومت کنند، برخورد می‌شود
28 آبان 1399 - 17:57
بازدید 65
6

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دستورالعمل فروش املاک مازاد دستگاه های دولتی لازم الاجراست، گفت: با مدیرانی که در این زمینه مقاومت کنند برخورد می شود. افشین کریمی در جلسه امروز (۲۸ آبان) کارگروه مولدسازی استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل فروش املاک مازاد و بلااستفاده دستگاه های دولتی […]

پ
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دستورالعمل فروش املاک مازاد دستگاه های دولتی لازم الاجراست، گفت: با مدیرانی که در این زمینه مقاومت کنند برخورد می شود.

افشین کریمی در جلسه امروز (۲۸ آبان) کارگروه مولدسازی استان کرمانشاه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل فروش املاک مازاد و بلااستفاده دستگاه های دولتی گفت: با هر مدیری که در برابر این دستورالعمل مقاومت کند، برخورد خواهد شد.

به گزارش گفتمان زاگرس: کریمی به شرایط نامطلوب اقتصادی دولت اشاره کرد وافزود: وضعیت بودجه دستگاه ها و پرداخت حقوق و مزایا مشخص است و در این شرایط یکی از راه های تامین این اعتبارات فروش املاک مازاد و بلااستفاده دستگاه ها است.

کریمی یادآور شد: در این طرح، هدف فروش املاک مازاد و بلااستفاده است و ملکی که کاربرد داشته و می توان از آن کسب درآمد کرد، نباید فروخته شود.

وی افزود: کارگروه مولدسازی یا به نوعی بهینه سازی برای این است که املاک دولتی مورد استفاده بهینه قرار گیرد، یعنی اگر از ملکی می شود استفاده کرد یا می توان از آن کسب درآمد کرد، باید این کار انجام شود و در غیراینصورت باید این ملک به فروش رسیده و یا به هر نحو دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

کریمی تصریح کرد: دولت این دستورالعمل را ابلاغ کرده که املاک مازاد فروخته شود و مدیران باید این املاک را شناسایی و پس از دریافت مجوز فروش نسبت به فروش آن اقدام کنند و اگر مدیری بخواهد در برابر این دستورالعمل مقاومت کند، قطعا با او برخورد خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه افزود: اگر هر مدیری نسبت به این موضوع انتقاد دارد باید دلایل خود را مطرح کرده و اگر دلایل او قانع کننده و مستند نباشد، با او برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نمی توانیم کشور را سلیقه ای مدیریت کنیم و وقتی دستوری ابلاغ می شود برای تمام دستگاه های کشور است و همه باید آن را اجرا کنند و در حال حاضر مهمترین چیز برای ما عبور از این شرایط سخت و بحرانی است، بنابراین همه باید برای عبور از این شرایط همکاری کنند.

کریمی یادآور شد: اگر هر مدیری املاک مازاد خود را معرفی و به فروش برساند، درآمد حاصل از این فروش به خود دستگاه داده می شود و اگر مدیری مقاومت کند خود کارگروه مولد سازی بدون اجازه مدیر، املاک مازاد آن دستگاه را به فروش می رساند و درآمد حاصل از آن نیز با تصمیم کارگروه هزینه خواهد شد و پولی هم از فروش این املاک عاید آن دستگاه نخواهد شد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.