برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در برخی نقاط شهر/ بازرسی بازار شدت می‌گیرد
29 آبان 1399 - 16:06
بازدید 123
3

معاون امور اقتصادی استاندار همدان از برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: بازرسی بازار در محدودیت‌های کرونایی شدت می‌گیرد. به گزارش گفتمان زاگرس:ظاهر پورمجاهد با اشاره به وضعیت تنظیم بازار کالا در همدان اظهار کرد: جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی برگزار می‌شود و تامین کالاهای ضروری اولین […]

پ
پ

معاون امور اقتصادی استاندار همدان از برپایی بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: بازرسی بازار در محدودیت‌های کرونایی شدت می‌گیرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:ظاهر پورمجاهد با اشاره به وضعیت تنظیم بازار کالا در همدان اظهار کرد: جلسات تنظیم بازار به صورت هفتگی برگزار می‌شود و تامین کالاهای ضروری اولین کاری است که در این جلسات مطرح است.

وی با تاکید بر اینکه برای تامین کالاهای مورد نیاز فروشگاه‌های بزرگ دستورالعمل‌های ویژه‌ای صورت می‌گیرد افزود: تامین روغن یکی از مشکلات هفته‌های اخیر بود که برطرف شده و کالاهای سلولوزی نیز به علت افزایش کالا دچار کمبود شده بود که اکنون تامین شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تاکید بر اینکه اگر اطلاع‌رسانی درست بود این مشکلات نبود گفت: تلاش ما بر این است کنترل قیمت صورت گیرد هرچند اقلامی که قیمت مصوب کشوری دارند، در استان نمی‌توان کاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در کشف کالاهای احتکار شده همکاری می‌کنند گفت: افزایش قیمت حمل و نقل نیز که در افزایش قیمت کالا تاثیرگذار است.

پورمجاهد با بیان اینکه این روزها بازرسی‌ها بیشتر می‌شود و اصناف هم باید همکاری کنند گفت: بازارچه عرضه مستقیم کالا در برخی نقاط پرترافیک شهر مدنظر است که قرار است با همکاری اتحادیه تعاون روستایی و شهرداری اجرا شود.

وی اضافه کرد: بازارچه‌ها قرار است در چند نقطه شهر و به ویژه در شهرک‌ها مستقر شوند و بتوانیم عرضه مستقیم همه اقلام را داشته باشیم.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.