کارگران و کارمندان با ارائه کارت شناسایی مشمول جریمه تردد نمی‌شوند
01 آذر 1399 - 6:51
بازدید 129
2

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت تردد به شهرهای وضعیت قرمز گفت: کارگران و کارمندانی که در شهر دیگری ساکن هستند می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر به ماموران انتظامی، بدون مشکل و جریمه تردد کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: ممنوعیت تردد به داخل شهرهای […]

پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت تردد به شهرهای وضعیت قرمز گفت: کارگران و کارمندانی که در شهر دیگری ساکن هستند می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر به ماموران انتظامی، بدون مشکل و جریمه تردد کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمدابراهیم زارعی اظهار داشت: ممنوعیت تردد به داخل شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی و اعمال جریمه‌های ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومانی از ساعت ۲۴ دیشب همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی اضافه کرد: در این طرح ماموران انتظامی و پلیس راه از ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممانعت می‌کنند.

زارعی افزود: برخی کارمندان و کارگران در شهری دیگر از محل سکونت خود شاغل هستند که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌ها، برای تردد بدون مشکل آنها تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی یادآور شد: این افراد نگرانی دارند که ماموران پلیس در هنگام آمد و شد آنها به محل کار، مانع شده و خودروشان را جریمه کنند.

زارعی تاکید کرد: برای جلوگیری از این مشکل، ستاد استانی کرونا به نیروهای فرماندهی انتظامی کردستان اعلام کرده کارمندان دولت با ارائه کارت شناسایی و کارگران با ارائه معرفی نامه از محل کار مشکلی در تردد ندارند.  

وی گفت: در تمام شهرستان‌ها طی ۲ هفته اول آذر مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار تعطیل است و در شهرهای قرمز شامل سنندج، کامیاران، مریوان و قروه ادارات خدماتی با ۵۰ درصد و سایر اداره‌ها با ۳۰ درصد نیرو حضوری و بقیه به صورت دورکاری فعالیت خواهند کرد.  

زارعی افزود: فعالیت کارکنان دستگاه‌های خدماتی با ۷۰ درصد در شهرهای وضعیت نارنجی شامل سقز، بانه، سروآباد، بیجار و دیواندره و سایر ادارات با ۵۰ درصد نیرو و بقیه به صورت دورکاری است.  

با فوت ۴۷۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ظهر جمعه، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۳هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر جمعه (۳۰ آبان ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳هزار و ۲۶۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که از این تعداد سه هزار و  ۴۴ نفر بستری و پنج هزار و ۷۵۶ نفر نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

بنابراین در مجموع ۸۲۸ هزار و ۳۷۷ بیمار مبتلا به کرونا نیز تاکنون در کشور شناسایی شده است که از این تعداد ۵۸۹ هزار و ۲۵ نفر هم بهبود یافته‌اند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.