تردد در تمام محورهای خوزستان برقرار شد
02 آذر 1399 - 12:02
بازدید 112
3

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : تمامی محورهای استان بجز یک محور روستایی در رغیوه پس از بارندگی ۲۴ ساعت گذشته باز شده و تردد در آنها برقرار است . به گزارش گفتمان زاگرس:محمد جولانژاد یکشنبه در اظهار داشت : طی شبانه روز گذشته ۷۲ محور شریانی […]

پ
پ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : تمامی محورهای استان بجز یک محور روستایی در رغیوه پس از بارندگی ۲۴ ساعت گذشته باز شده و تردد در آنها برقرار است .

به گزارش گفتمان زاگرس:محمد جولانژاد یکشنبه در اظهار داشت : طی شبانه روز گذشته ۷۲ محور شریانی و ۲۳ محور غیرشریانی در ۲۴ شهرستان استان با بارش باران همراه بوده است .

وی افزود: بارندگی های اخیر موجب بسته شدن موقت محورهای لالی – مسجدسلیمان و بلاعکس، مسجدسلیمان – اهواز ، ایذه – دهدز ، دهدز – لردگان، اندیکا – شهرکرد، شوشتر هفتگل – نفت سفید و هفتگل-رغیوه شده بود .

جولانژاد با اشاره به بازگشایی محورهای عنوان شده ادامه داد :  با تلاش ۱۳۱ نیروی راهدار و بکارگیری ۱۱۱ دستگاه ماشین آلات، کار ریزش برداری در ۲۹ مقطع انجام شده است .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در حال حاضر بجز یک محور روستایی در رغیوه به دلیل شکسته شدن یک پل ، تمامی محورهای شریانی و غیرشریانی استان تردد برقرار است .

سرهنگ رضا دولتشاهی  رییس پلیس راه خوزستان ، صبح امروز با اشاره به بسته بودن ۲ جاده در خوزستان اظهار داشت : از دیروز بارش شدید باران در محورهای خوزستان باعث بسته شدن ۲ مسیر روستاهای رغیوه هفتکل و نفت سفید مسجدسلیمان در خوزستان شده است .

خوزستان دارای  ۱۷ هزار و ۱۳۵ کیلومتر راه است که از این میزان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.