بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه همسان‌سازی شد
02 آذر 1399 - 14:57
بازدید 235
6

مسوول امور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از عملیاتی‌شدن همسان‌سازی مستمری این صندوق خبر داد و گفت: به طور میانگین میزان مستمری‌ها ۵۲ درصد افزایش پیدا کرده است. به گزارش گفتمان زاگرس:سجاد پرسته بیان داشت: مابه التفاوت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ابتدای […]

پ
پ

مسوول امور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از عملیاتی‌شدن همسان‌سازی مستمری این صندوق خبر داد و گفت: به طور میانگین میزان مستمری‌ها ۵۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:سجاد پرسته بیان داشت: مابه التفاوت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ابتدای سال جاری محاسبه شده و در شعب مختلف بانک کشاورزی استان قابل برداشت است.

یکسان سازی مستمری بازنشستگان سال های قبل با بازنشستگان سال ۹۹ موضوعی بود که پرسته به آن اشاره کرد و گفت: با این تغییرات به طور متوسط ۵۲ درصد به دریافتی مستمری بگیران صندوق اضافه شده است.

وی، تعداد بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کرمانشاه را حدود ۸۳ هزار خانوار معرفی کرد.

آنچنان که وی گفت: تعداد مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان نیز حدود ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.