اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان
14 تیر 1399 - 20:36
بازدید 167
4

– معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان از طریق معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس؛ احمد کرمی اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر مورخ شش تیرماه محمد امید معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به استان ایلام امروز ۱۵ تیر در سفر به این […]

پ
پ

– معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های بدره و هلیلان از طریق معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛

احمد کرمی اظهار کرد: به منظور پیگیری مصوبات سفر مورخ شش تیرماه محمد امید معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به استان ایلام امروز ۱۵ تیر در سفر به این تهران این مصوبات پیگیری شده است.

معاون استاندار گفت: در سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور که علاوه بر بازدید از چندین پروژه مختلف عمرانی و اقتصادی در استان و برگزار جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان، قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان و کارگروه فرش استان مصوبات خوبی به تصویب رسید.

کرمی گفت: اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل و احداث پروژه‌های منطقه هلیلان و بدره در حوزه راه، ایستگاه‌های پمپاژ، آبرسانی، تقویت پوشش شبکه‌های تلویزیونی و اجرای طرح هادی از محل اعتبارات مناطق محروم و کمیته امدادو همچنین اختصاص مبلغ ۱,۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت مازاد بر سقف سهمیه استان در حوزه اشتغال روستایی بود.

گفتنی است معاون عمرانی استاندار با معراجی معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی و مهندس رزمجو معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دیدار کرد و مصوبات سفر مذکور را پیگیر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.