امکان دورکاری کارمندان از طریق شبکه دولت در استان همدان فراهم است
11 آذر 1399 - 6:26
بازدید 96
4

مدیر فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان گفت: امکان و زیر ساخت مناسب برای دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق شبکه دولت در سطح این استان فراهم است. به گزارش گفتمان زاگرس:محمدحسن میرزایی افزود: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت بهره گیری دستگاه ها و سازمان های دولتی از  زیر ساخت‌های […]

پ
پ

مدیر فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان گفت: امکان و زیر ساخت مناسب برای دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی از طریق شبکه دولت در سطح این استان فراهم است.

به گزارش گفتمان زاگرس:محمدحسن میرزایی افزود: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت بهره گیری دستگاه ها و سازمان های دولتی از  زیر ساخت‌های الکترونیکی و ارتباطی، با پیگیری و تاش دفتر فناوری اطلاعات استانداری، زیرساخت مناسب برای دورکاری کارکنان دولت در سطح استان همدان فراهم شده است.

مدیر فناوری و اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان اظهار داشت: زیر ساخت فعالیت کارمندان در بستر شبکه دولت مبتنی بر شبکه APN همراه اول آماده شده است.

میرزایی گفت: با استفاده از این امکان، تمامی کارکنان دستگاه های اجرایی استان همدان از هر مکان و نقطه ای در هر ساعت شبانه روز می توانند به شبکه داخلی سازمان خود دسترسی داشته و خدمات مورد نیاز را از راه دور ارائه دهد.

وی افزود: در حال حاضر از این زیر ساخت کارکنان استانداری همدان بهره می‌گیرند و با دیگر نهادها و سازمان های دولتی نیز برای بهره گیری از این ظرفیت مکاتبه های لازم انجام شده است.

وی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی برای دریافت «رمز» باید با دفتر فناوری و اطلاعات استانداری همدان مکاتبه و اعلام نیاز کنند تا کد کاربری مربوطه در اختیار آنها برای دورکاری و اتصال به شبکه دولت در اختیار آنها قرار گیرد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.