حوزه فناوری در استان کرمانشاه ۲۵۵ درصد رشد داشته است
12 آذر 1399 - 16:15
بازدید 145
2

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد حوزه فناوری در استان از رشد ۲۵۵ درصدی برخوردار است و یک اقدام بسیار خوب در این بخش شکل گرفته و این عملکرد به معنای دقیق در راستای شعار سال یعنی «جهش تولید» است. به گزارش گفتمان زاگرس:«هوشنگ بازوند» عصر روز چهارشنبه در جلسه توسعه زیرساخت و ارتباطات روستایی کرمانشاه که به صورت […]

پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت: عملکرد حوزه فناوری در استان از رشد ۲۵۵ درصدی برخوردار است و یک اقدام بسیار خوب در این بخش شکل گرفته و این عملکرد به معنای دقیق در راستای شعار سال یعنی «جهش تولید» است.

به گزارش گفتمان زاگرس:«هوشنگ بازوند» عصر روز چهارشنبه در جلسه توسعه زیرساخت و ارتباطات روستایی کرمانشاه که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارتباطات در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: وقتی شاخص های مربوط به حوزه فناوری در استان را از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹ نگاه می کنیم به عملکردی قابل تقدیر براساس گزارش مقایسه ای می رسیم.

وی افزود: در حوزه فناوری و برابر با برنامه ششم توسعه باید به تجهیزات این بخش در استان به ۸۰ درصد می رسیدیم که خوشبختانه به حدود ۹۰ درصد برنامه و بالاتر از اهداف پیش بینی شده رسیده ایم و این نشان از همت و جدیت وزیر ارتباطات و معاونان ایشان در توجه به توسعه زیرساخت های ارتباطاتی در استان کرمانشاه دارد.

وی با اشاره به میزان استفاده دانش آموزان از اینترنت در کرمانشاه افزود: ۳۴۲ هزار دانش آموز در استان مشغول به تدریس هستند که تعداد چهار هزار دانش آموز امکان دسترسی به اینترنت را ندارند که از وزیر ارتباطات می خواهیم این موضوع را مورد پیگیری قرار دهند تا مشکل این تعداد دانش آموز نیز در دسترسی به اینترنت حل شود.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به ارایه طرح قرنطینه هوشمند از سوی وزیر ارتباطات این طرح را بسیار مدون و خوب عنوان کرد و گفت: از دکتر جهرمی در ارایه این طرح که دستاورد خوبی در کشور داشت، تقدیر و تشکر می کنیم و بدون شک اجرای آن باعث قطع زنجیره اتصال ویروس کرونا خواهد شد.

بازوند همچنین به سفر گذشته وزیر ارتباطات به کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: در بازدیدی که از ساختمان دیتاسنتر استان داشتید خوشبختانه روند احداث این ساختمان به خوبی در حال اجرا است و چند مشکل از جمله واگذاری مناقصه برای اجرای سیستم برق رسانی وجود دارد که امیدواریم با انجام پیگیری های لازم رفع گردد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود چندین بازارچه در استان کرمانشاه و مشکلات پوشش آنت دهی موبایل گفت: در بعضی از بازارچه ها از جمله شیخ صله و مرز سومار با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه هستیم لذا با توجه به اینکه این مرزها به عنوان مرزهای ملی محسوب می شوند امیدواریم با یک اقدام ملی مشکلات این بازارچه ها حل شود.

وی همچنین از تلاش ها و پیگیری های وزیر ارتباطات در زمان وقوع زلزله استان، بازگشایی مرز خسروی و بروز کرونا تقدیر و تشکر کرد.

بازوند با اشاره به تاثیرات اجرای طرح هوشمند مبارزه با کرونا در کرمانشاه تصریح کرد: این طرح تاثیرات خوبی در میزان کاهش بستری ها در این استان داشته است بطوریکه تعداد بستری ها در چند روز گذشته که هزار و ۲۶۲ نفر بود امروز به ۷۱۲ نفر کاهش پیدا کرده است که این موضوع نشان از اجرای خوب طرح و همکاری مردم استان دارد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.