استاندار همدان:فعالیت گروه شغلی ۱ و ۲ از روز شنبه در استان آغاز می‌شود
13 آذر 1399 - 6:59
بازدید 212
3

استاندار همدان با اشاره به خروج استان از وضعیت قرمز و پایان محدودیت های کرونایی برخی از مشاغل، گفت: گروه‌های شغلی یک و ۲ می‌توانند از روز شنبه ۱۵ آذر فعالیت خود را آغاز کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:«سیدسعید شاهرخی» روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، اظهار داشت: فعالیت مشاغل گروه سه و […]

پ
پ

استاندار همدان با اشاره به خروج استان از وضعیت قرمز و پایان محدودیت های کرونایی برخی از مشاغل، گفت: گروه‌های شغلی یک و ۲ می‌توانند از روز شنبه ۱۵ آذر فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:«سیدسعید شاهرخی» روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، اظهار داشت: فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در استان همدان همچنان ممنوع است و باید منتظر بهبود شرایط و اعلام شرایط جدید باشند. 

او گفت: تمام شهرهای استان همدان از وضعیت قرمز کرونا خارج و  در وضعیت نارنجی قرار دارد که می بایست از همکاری مطلوب و موثر اقشار مختلف مردم در رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت های ابلاغی قدردانی کنیم. 

استاندار همدان تاکید کرد: مردم مانند گذشته دستورالعمل ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه و پیشگیری کرونا را جدی گرفته و اجرا کنند که نتیجه آن هم روند کاهشی میزان ابتلا به بیماری و خارج شدن استان از وضعیت قرمز است.

شاهرخی افزود: کسبه و بازاریان همدان در اجرای محدودیت‌ها مشارکت خوبی داشتند و مردم نیز در ساعات ممنوعه از تردد و تجمع خودداری کردند که شایسته قدردانی است. 

او خاطرنشان کرد: با همکاری خوب اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، وضعیت استان از قرمز به نارنجی تبدیل شده و این روند باید ادامه یابد.

استاندار همدان گفت: باوجود تنگناهای اقتصادی و شرایط تحریم، کسبه و بازاریان و اتحادیه‌های صنفی همکاری بسیار خوبی در تعطیلی ۲ هفته‌ای کسب و کار خود داشتند و امیدواریم ایثار آنها منجر به شکست زودتر این بیماری شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.