تاکید رئیس جمهور بر لزوم حل مشکلات آبگرفتگی‌های خوزستان
13 آذر 1399 - 17:39
بازدید 135
1

رئیس جمهور بر لزوم حل مشکلات آبگرفتگی‌های خوزستان با برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت تاکید کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:حسن روحانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان که امروز ۱۳ آذرماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به آبگرفتگی‌های اخیر در خوزستان اظهار کرد: با توضیحات استاندار خوزستان در خصوص شرایط فعلی استان، مقداری […]

پ
پ

رئیس جمهور بر لزوم حل مشکلات آبگرفتگی‌های خوزستان با برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت تاکید کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:حسن روحانی در حاشیه افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای خوزستان که امروز ۱۳ آذرماه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به آبگرفتگی‌های اخیر در خوزستان اظهار کرد: با توضیحات استاندار خوزستان در خصوص شرایط فعلی استان، مقداری رفع نگرانی شد اما باید برای حل مشکلات خوزستان در بحث آبگرفتگی‌ها برنامه‌ریزی بلندمدت و کوتاه‌مدت در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برنامه‌های بلندمدت برای حل کامل مشکلات در نظرگرفته شود و همچنین برنامه‌های کوتاه مدتی که این مشکل را مرتفع کنند. برای برنامه کوتاه‌مدت باید از پمپاژهای سیار که به طور سریع مشکل را حل می‌کنند استفاده شود.

روحانی گفت: در این زمینه اگر نیازمندی وجود داشته باشد دستور خواهیم داد که مشکلات حل شوند. مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و هر کاری برای مردم انجام دهیم بسیار کم است و باید فداکاری‌های عظیم مردم در خوزستان را جبران کنیم.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.