هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم درکرمانشاه وجود ندارد
20 آذر 1399 - 4:29
بازدید 1675
3

دادستان کرمانشاه گفت:هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد. به گزارش گفتمان زاگرس؛شهرام کرمی با اشاره به دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی، اظهار کرد: هفته پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ۲ سارق زورگیر ضمن ضرب و شتم بانویی رهگذر در یکی از محلات کرمانشاه اقدام […]

پ
پ

دادستان کرمانشاه گفت:هیچ حاشیه امنی برای تهدیدکنندگان آرامش مردم در کرمانشاه وجود ندارد.

به گزارش گفتمان زاگرس؛شهرام کرمی با اشاره به دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی، اظهار کرد: هفته پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ۲ سارق زورگیر ضمن ضرب و شتم بانویی رهگذر در یکی از محلات کرمانشاه اقدام به ربودن اموال او می‌کنند.

وی افزود: انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی ناراحتی مردم کرمانشاه را به دنبال داشت و باعث گسترش احساس ناامنی بین آنان شد، لذا دستور فوری رسیدگی به این موضوع را صادر کردیم.

دادستان کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی ضابطین دستگاه قضائی استان و سرعت عمل برای دستگیری این متهمین، بیان کرد: خوشبختانه پلیس استان با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده توانست سه نفر سارق زورگیر این ماجرا را در شهرهای مختلف شناسایی و در نهایت آنها را با نیابت قضائی در خارج از استان دستگیر کند.

کرمی با تاکید بر اینکه اشد مجازات دستگاه قضائی در انتظار این سارقین زورگیر خواهد بود، عنوان کرد: با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به همه سارقین و زورگیران خشن اعلام می‌کنیم که هیچ حاشیه امنی برای آنها در کرمانشاه وجود ندارد و در صورت انجام هرگونه اقدام خلاف قانون در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

کرمی متذکر شد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای بزهکار و هنجارشکن امنیت مردم استان را به خطر بیندازند و کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.