استاندار: همدان از استان‌های مستعد کشور در ورزش قهرمانی است
23 آذر 1399 - 14:25
بازدید 88
3

استاندار همدان گفت: این استان در حوزه ورزش به خصوص ورزش قهرمانی دارای استعدادهای قابل توجه و کم نظیری است که همواره قهرمانان بزرگ و توانمندی را در رشته های مختلف به ویژه کشتی و جودو به کشور معرفی کرده است. به گزارش گفتمان زاگرس:«سیدسعید شاهرخی» روز یکشنبه در دیدار با آرش میراسماعیلی رییس و […]

پ
پ

استاندار همدان گفت: این استان در حوزه ورزش به خصوص ورزش قهرمانی دارای استعدادهای قابل توجه و کم نظیری است که همواره قهرمانان بزرگ و توانمندی را در رشته های مختلف به ویژه کشتی و جودو به کشور معرفی کرده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:«سیدسعید شاهرخی» روز یکشنبه در دیدار با آرش میراسماعیلی رییس و اعضای فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران ورزشی استان همدان، افزود: تمام تلاش ما همکاری برای گسترش کمی و کیفی رشته های ورزشی از جمله جودو و کشتی در استان همدان است و دراین زمینه آماده هرگونه کمک و همرای برای تحقق برنامه ها و اهداف فدراسیون جودو در این منطقه هستیم
وی اظهار داشت: باید در سطوح مختلف فضا و امکانات را برای شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی و ورزشکاران استان فراهم کنیم که این امر علاوه بر ایجاد انگیزه، موجب تلاش ورزشکاران مستعد استان برای کسب عناوین در میادین ملی و بین المللی خواهد شد.

شاهرخی تصریح کرد: سال گذشته پیشنهاد کردیم که جودو به عنوان ورزشی همگانی وارد زندگی مردم شود که متاسفانه شیوع بیماری کرونا، این فرصت را از ما گرفت.

استاندار همدان ادامه داد: کرونا در کنار سایر بخش‌ها، آسیب و ضرر زیادی به حوزه ورزش چه در بخش قهرمانی و چه همگانی وارد کرده که باید در راستای جبران این آسیب ها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

شاهرخی گفت: درهمین ارتباط و از هم اکنون، آمادگی استان همدان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی رشته جودو پس از پایان همه گیری کرونا را اعلام می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همدان استان بسیار مستعدی در حوزه ورزش است و شاخص های بی نظیری در همه رشته ها دارد و آماده هرگونه همراهی و همکاری برای رشد و توسعه کمی و کیفی ورزش قهرمانی و همگانی در استان همدان هستیم.

شاهرخی تاکید کرد: در کنار فوتبال، تعلق خاصی به رشته جودو داریم و برای تحقق برنامه ها و اهداف فدراسیون جودو در رشد و توسعه کمی و کیفی این ورزش در استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

«آرش میراسماعیلی» رییس فدراسیون جودو به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات ورزشی، بررسی امکانات موجود و همچنین بهره برداری از خانه جودو استان به همدان سفر کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.