شهرداران کردستان زمینه مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های شهری را فراهم کنند
23 آذر 1399 - 15:40
بازدید 75
4

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری‌های تابعه استان با توجه به شرایط اقتصادی و مالی، زمینه مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمران شهری را فراهم کنند. به گزارش گفتمان زاگرس:شهرام ملکی روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمران شهری قروه اظهار داشت: تسریع در روند اجرای این طرح‌ها مستلزم برنامه ریزی شهرداری‌ها […]

پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری‌های تابعه استان با توجه به شرایط اقتصادی و مالی، زمینه مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه های عمران شهری را فراهم کنند.

به گزارش گفتمان زاگرس:شهرام ملکی روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمران شهری قروه اظهار داشت: تسریع در روند اجرای این طرح‌ها مستلزم برنامه ریزی شهرداری‌ها در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و نیز همراهی و مشارکت همه جانبه شهروندان است.
وی افزود: توجه به مباحث زیبا سازی و مناسب سازی فضای سبز شهری از اهم وظایف شهرداری ها بوده و در این راستا باید تلاش خود را جهت توسعه سرانه فضای سبز و دیگر زیرساخت های شهری مضاعف کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اضافه کرد: ساماندهی وضعیت دفع بهداشتی زباله و پسماندهای شهری و روستایی از جمله مباحثی بوده که نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی متولی و شهروندان است.
وی یادآور شد: ضروریست با دور اندیشی و تدوین افق بلند مدت توسعه شهری، جانمایی سایت استاندارد دفع بهداشتی زباله متناسب با نقشه جامع و تفصیلی شهرها و دستورالعمل‌ها و ضوابط ابلاغی پیش بینی شود.
ملکی در ادامه بازدید از مجتمع تفریحی سراب قروه خواستار سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور توسعه امکانات و تجهیزات تفریحی و سیاحتی در تفرجگاهها و فضاهای سبز شهری شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ضمن بازدید از روستای هدف گردشگری ویهج قلعه از توابع شهرستان قروه بر لزوم توسعه زیر ساخت های گردشگری جهت جذب بیشتر گردشگر و توسعه صنعت توریسم بر اساس طرح‌های مصوب میراث فرهنگی و گردشگری در این مناطق تاکید کرد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.