صدور مجوز ۱۴ هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام
20 تیر 1399 - 10:34
بازدید 150
7
دکتر محمد کریمیان؛

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اخذ مجوز ۱۴ هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد. به گزارش گفتمان؛دکترمحمد کریمیان اظهار کرد: طی رایزنی‌های شش‌ماهه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور؛ سرانجام مجوز توسعه فضاهای آموزشی برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام اخذ گردید. وی در ادامه خاطرنشان کرد: […]

پ
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اخذ مجوز ۱۴ هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد.

به گزارش گفتمان؛دکترمحمد کریمیان اظهار کرد: طی رایزنی‌های شش‌ماهه با مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور؛ سرانجام مجوز توسعه فضاهای آموزشی برای دانشگاه علوم پزشکی ایلام اخذ گردید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مجوز، میزان ۱۰ هزار مترمربع برای احداث خوابگاه ۶۰۰ نفره و چهار هزار متر مربع نیز برای احداث سرویس دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ابراز کرد: احداث این پروژه‌ها از محل طرح‌های ملی تصویب شده و بودجه آن برای سال ۹۹ نهایی شده و مطالعه، جانمایی و نقشه اجرایی آن نیز در سال جاری آغاز می‌شود.

کریمیان با اشاره به اینکه در صورت احداث این پروژه‌ها تحول شگفتی در راستای فضاهای آموزشی دانشگاه ایجاد می‌شود، یادآور شد: با احداث و بهره‌برداری خوابگاه ۶۰۰ نفری، برای چندسال آینده مشکل و چالش ظرفیت خوابگاه دانشجویان دانشگاه رفع خواهد شد./

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.