شطرنج‌باز خوزستانی در مسابقات آسیا قهرمان شد
24 آذر 1399 - 12:13
بازدید 93
2

رئیس هیئت شطرنج استان خوزستان گفت: شطرنج‌باز خوزستانی مدال طلا مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:عبدالامیر خطیب زاده با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آنلاین آسیا به مدت سه روز به میزبانی گرجستان برگزار شد، اظهار کرد: «سینا موحد» با کسب ۶ امتیاز در رده سنی زیر ۱۰ […]

پ
پ

رئیس هیئت شطرنج استان خوزستان گفت: شطرنج‌باز خوزستانی مدال طلا مسابقات آنلاین قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:عبدالامیر خطیب زاده با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی آنلاین آسیا به مدت سه روز به میزبانی گرجستان برگزار شد، اظهار کرد: «سینا موحد» با کسب ۶ امتیاز در رده سنی زیر ۱۰ سال مقام نخست را به خود اختصاص داد و جواز حضور را در رقابت‌های قهرمانی جهان به دست آورد.

رئیس هیئت شطرنج استان خوزستان با بیان اینکه ۵۲۰ شطرنج‌باز در ۵ رده سنی و در دو بخش دختران و پسران به رقابت پرداختند، گفت: سینا موحد سال گذشته عنوان سوم رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کرده بود که به دست آوردن عنوان قهرمانی نشان می‌دهد این ورزشکار روند پیشرفت خود را به خوبی طی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پس از «موحد» ورزشکاران هند و مالزی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند، اضافه کرد: نفرات برتر هر رده سنی به عنوان نمایندگان قاره آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان با بیان اینکه کشور ما با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و سه مدال برنز، ۶ سهمیه مسابقات قهرمانی جهان کرد، خبر داد: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از بیست و نهم آذرماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

خطیب زاده با بیان اینکه از موحد در آینده خبرهای بسیار خوبی خواهیم شنید، عنوان کرد: این موفقیت حاصل تلاش مربیان خوزستان و کوشش‌های خانواده‌اش بوده است و امید است که در مسابقات جهانی مقام ارزشمندی را نیز این ورزشکار کسب کند.

وی در پایان از زحمات «مهرداد اردشی» سرمربی تیم ملی کشور تقدیر کرد و گفت: در تلاش هستیم تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، با اجرای برنامه‌های ویژه موحد را از نظر فنی در شرایط بهتری قرار دهیم.

موحد شهریورماه سال گذشته در مسابقات شطرنج نونهالان جهان بر سکوی بیستم ایستاد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.