سوت تغییر فرمانداران قبل از انتخابات/ اداره فرمانداری با سرپرست!
24 آذر 1399 - 18:14
بازدید 215
4

استاندار لرستان در احکامی سرپرست فرمانداری‌های سلسله و ازنا را معرفی کرد. به گزارش گفتمان زاگرس:طی حکمی از طرف استاندار لرستان «مرتضی مهدوی کیا» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله منصوب شد. مرتضی مهدوی کیا سرپرست فرمانداری سلسله شد در متن حکم این انتصاب آمده است؛ جناب آقای مرتضی مهدوی کیا سلام علیکم؛ با عنایت […]

پ
پ

استاندار لرستان در احکامی سرپرست فرمانداری‌های سلسله و ازنا را معرفی کرد.

به گزارش گفتمان زاگرس:طی حکمی از طرف استاندار لرستان «مرتضی مهدوی کیا» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله منصوب شد.

مرتضی مهدوی کیا سرپرست فرمانداری سلسله شد

در متن حکم این انتصاب آمده است؛ جناب آقای مرتضی مهدوی کیا سلام علیکم؛ با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند شما به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خدای متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و خط مشی‌های دولت تدبیر و امید با همکاری و همفکری مجموعه مدیران و کارشناسان در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه استان موفق و کوشا باشید.

«مرتضی مهدوی کیا» در رزومه خود دارای سوابقی اجرایی از جمله معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان سلسله، معاون اداره کل حراست استانداری لرستان، مدیر کل حراست استانداری لرستان است.

حشمت بهمنی از دلفان به ازنا رفت

همچنین طی حکمی از طرف استاندار لرستان «حشمت بهمنی» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا منصوب شد.

در متن حکم این انتصاب آمده است؛ جناب آقای حشمت بهمنی سلام علیکم؛ با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند شما به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ازنا منصوب می‌شوید، امید است با استعانت از خدای متعال و در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و تبعیت از مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و خط مشی‌های دولت تدبیر و امید با همکاری و همفکری مجموعه مدیران و کارشناسان در جهت تحقق اهداف توسعه همه جانبه استان موفق و کوشا باشید.

حشمت بهمنی در رزومه کاری خود دارای سوابقی اجرایی از جمله مدیر عامل غله استان، مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان، فرماندار شهرستان دلفان را دارد.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.