حسینی: مسوول ناکارآمد و دروغگو مصداق واقعی فتنه است/مرادی: انقلاب در کشور مظلوم واقع شده است
28 آذر 1399 - 5:23
بازدید 140
1

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: باید بتوانیم فتنه را تشخیص دهیم، فتنه همیشه خارجی و دشمن نیست بلکه مسوول ناکارآمد و دروغگو مصداق واقعی فتنه است که باید مراقب این فتنه‌های داخلی باشیم. به گزارش گفتمان زاگرس:سیدخالد حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان […]

پ
پ

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان عنوان کرد: باید بتوانیم فتنه را تشخیص دهیم، فتنه همیشه خارجی و دشمن نیست بلکه مسوول ناکارآمد و دروغگو مصداق واقعی فتنه است که باید مراقب این فتنه‌های داخلی باشیم.

به گزارش گفتمان زاگرس:سیدخالد حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست بصیرتی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با حضور مدیر دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: هرچه در بصیرت برای شناخت انقلاب، ماهیت انقلاب اسلامی و سیطره انقلاب در منطقه و جهان کنکاش و تلاش کنیم باز هم کم است.

وی با بیان اینکه مسایل روز سیاسی را باید دنبال کرد، افزود: همه باید به سیاست داخلی و خارجی شناخت و آشنایی داشته باشیم و بدانیم که هرگاه مسوولان با صلابت، درایت، عقلانیت و اُبهت حرکت کرده‌اند قدرت ما در جهان بروز و ظهور یافته است.

حسینی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری فرزانه در جهان پیش می‌رود اما هنوز عده‌ای در انتخابات آمریکا که هیچ تفاوتی برای ما ندارد، گم شده‌اند در حالیکه باید به داشته‌ها و توانایی‌های خودمان فکر کنند.

وی عنوان کرد: بی‌شک بخشی از فشارهای اقتصادی بدلیل ناکارآمدی‌های داخلی است در حالیکه باید با صلابت و قدرت در برابر استکبار جهانی بایستیم و اگر عقب‌نشینی نکنیم و فاز منفی توسط افراد ترسو ساطع نشود همچنان پیروز منطقه و جهان خواهیم بود.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان تاکید کرد: باید بتوانیم فتنه را تشخیص دهیم، فتنه همیشه خارجی و دشمن نیست بلکه مسوول ناکارآمد و دروغگو مصداق واقعی فتنه است که باید مراقب این فتنه‌های داخلی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها را هم در پیش داریم و لذا باید تلاش کنیم که با همگرایی و همفکری کسانی سرکار بیایند که از نام رستم‌های پوشالی نترسند و در خدمت نظام باشند.

مرادی: انقلاب در کشور مظلوم واقع شده است

عضو دیگر شورای نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در ادامه این نشست گفت: حوزه‌های علمیه در شناخت و حمایت از افراد کارآمد موثر هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

غزاله مرادی افزود: باید به وضعیت معیشتی، حقوقی و مشکلات طلاب و روحانیون توجه بیشتری کرد چرا که روحانیون برای موقعیت‌سنجی، بیان تعهدات انقلاب و دفاع از نظام اسلامی نیاز به حمایت و‌ توجه دارند.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت در منطقه امری مهم است، افزود: ایستادن پای انقلاب و اشاعه آرمان و اهداف انقلاب اسلامی نیازمند افراد توانمند و باانگیزه است و با رفع مشکلات روحانیون می‌توان به این اهداف دست یافت.

مرادی خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر از ایران و انقلاب اسلامی استقبال می‌شود اما انقلاب در استان و کشور خودمان مظلوم شده است.

وی با بیان اینکه کردستان استانی ویژه است که بیشتر مورد توجه و تهاجم دشمن است، گفت: مذهب کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون مورد توجه دشمن بوده و همیشه دشمن از این طریق بدنبال تفرقه‌افکنی و آسیب زدن به مردم و وحدت و انسجام ملی بوده است.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: حوزه‌های علمیه استان می‌توانند مامن خوبی برای تولید اندیشه‌های تقریبی باشند و علما باید در این مورد بیش از پیش تلاش کنند.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.