صنعت چاپ و نشر کشور در خطر است
29 آذر 1399 - 8:29
بازدید 186
2

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به خسارت‌های فراوانی که کرونا بر فعالان حوزه چاپ و نشر کشور تحمیل کرده است، گفت: اگر نگوییم این صنعت منقرض شده اما باید بدانیم که در خطر جدی است. به گزارش گفتمان زاگرس:کیوان کاشفی روز شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان صنعت چاپ و نشر استان […]

پ
پ

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به خسارت‌های فراوانی که کرونا بر فعالان حوزه چاپ و نشر کشور تحمیل کرده است، گفت: اگر نگوییم این صنعت منقرض شده اما باید بدانیم که در خطر جدی است.

به گزارش گفتمان زاگرس:کیوان کاشفی روز شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان صنعت چاپ و نشر استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، افزود: کرونا شرایط سختی را برای فعالان این حوزه بوجود آورده است که نیازمند حمایت جدی هستند.

وی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره کل ارشاد کرمانشاه باید در زمینه مالیات، تسهیلات ارزان قیمت و به روز کردن فناوری برای فعالان این عرصه همه توان و تلاش خود را به کار بگیرند.

رییس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به اینکه صنعت چاپ به سه بخش چاپ و نشر کتاب و مطبوعات، تبلیغات و بسته‌بندی و پکیج تقسیم می‌شود، اظهار داشت: از این سه دسته فقط حوزه بسته‌بندی وضعیت بهتری دارد و ۲ دسته دیگر با افول شدید همراه بوده و نیازمند حمایت هستند.

کاشفی در پایان گفت: با توجه به شرایط تورمی خرید و حتی واردات ماشین‌آلات مرتبط با چاپ بسیار سخت است و همه متولیان باید سعی کنند مشکلات این قشر را تا حدودی حل کرده تا در آینده با رونق و اعتماد به نفس بالاتری فعالیت‌های خود را ادامه دهند.

در پایان این مراسم از از خانواده مرحوم کامران سوهانی به پاس سال ها تلاش در عرصه چاپ و همچنین از چند تن از فعالان حوزه چاپ و نشر کرمانشاه تقدیر شد.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.