طرح نظارت بازار شب یلدا در شهرستان دهلران آغاز شد
29 آذر 1399 - 14:48
بازدید 249
3

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و احتمال سودجویی برخی افراد و با هدف جلوگیری از تخلفات، طرح نظارتی شب یلدا در شهرستان دهلران آغاز شده است. به گزارش گفتمان زاگرس:مرتضی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن […]

پ
پ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و احتمال سودجویی برخی افراد و با هدف جلوگیری از تخلفات، طرح نظارتی شب یلدا در شهرستان دهلران آغاز شده است.

به گزارش گفتمان زاگرس:مرتضی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن شب یلدا، اجرای طرح نظارت بر کالاهای مصرفی این شب به منظور جلوگیری از گرانفروشی ، کم فروشی و رعایت نکردن نکات بهداشتی آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

وی بیان داشت : گشت‌ مشترک نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا با حضور بازرسان سازمان صمت واتاق اصناف در نوبت های صبح وعصرانجام می شود.

وی بیان کرد : تیم های بازرسی به صورت مستمر واحدهای صنفی فروشنده آجیل، میوه و شیرینی را به منظورکنترل قیمت‌ها رصد می کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران تصریح کرد : بازرسان و کارشناسان این اداره ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی و لازم را انجام خواهند داد.

مهدوی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اطلاع بدهند تا بر خورد لازم با متخلفان صورت بگیرد.

وی افزود: در شهرستان دهلران دو هزار و ۷۰۰ واحد صنفی فعالیت دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.