بیش از ۵۰۰۰ نفر در کرمانشاه وام ضروری دریافت کرده اند
04 دی 1399 - 14:12
بازدید 81
4

کرمانشاه- مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: بیش از پنج هزار نفر در استان کرمانشاه وام ضروری دریافت کرده اند. به گزارش گفتمان زاگرس؛جلیل رحیمی با بیان اینکه بازنشستگان از این پس می‌توانند گواهی کسر از حقوق دریافت کنند، اظهار کرد: متقاضیان جهت دریافت گواهی کسر از حقوق به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری […]

پ
پ
بیش از ۵۰۰۰ نفر در کرمانشاه وام ضروری دریافت کرده اند

کرمانشاه- مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه گفت: بیش از پنج هزار نفر در استان کرمانشاه وام ضروری دریافت کرده اند.

به گزارش گفتمان زاگرس؛جلیل رحیمی با بیان اینکه بازنشستگان از این پس می‌توانند گواهی کسر از حقوق دریافت کنند، اظهار کرد: متقاضیان جهت دریافت گواهی کسر از حقوق به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کرده و با ثبت درخواست بانک موردنظر خود را انتخاب نمایند.

وی افزود: امکان دریافت گواهی کسر از حقوق برای ضمانت بانکی از ابتدای آبان ماه میسر شده که در ابتدا پس از ثبت درخواست در سامانه، گواهی مذکور به صورت ممهور توسط اداره پست درب منزل متقاضی تحویل داده می‌شد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه با بیان اینکه این روش هم اکنون استفاده نمی‌شود، ادامه داد: پس از ثبت درخواست دریافت گواهی کسر از حقوق، تاییدیه لازم از صندوق بازنشستگی کشوری صادر شده و به بانک انتخاب شده توسط متقاضی ارسال می‌شود، بنابراین گواهی کسر از حقوق بدون دخالت فیزیکی به بانک ارسال و رؤیت می‌شود.

رحیمی صدر در ادامه با اشاره به پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان به مبلغ ۲۵ میلیون تومان گفت: این وام طی سه مرحله واریز شده که در هر مرحله هزار نفر در سراسر کشور مشمول آن شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وام ضروری هفت میلیون تومانی که از اعتبارات سال ۹۸ است از ابتدای تیرماه سال جاری به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت که بیش از پنج هزار نفر در استان کرمانشاه وام ضروری را دریافت کرده‌اند.

رحیمی صدر با بیان اینکه خدمات دندان‌پزشکی از این پس به بازنشستگان ارائه می‌شود، ادامه داد: سقف تعهدات بیمه تکمیلی نیز بدون افزایش حق بیمه یعنی با همان مبلغ قبلی ۳۰ هزار تومان محقق شده است.

مهر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.